مدیرکل محیط زیست مازندران با اشاره به خشک شدن تالاب میانکاله به‌دلیل پسروی دریای مازندران، گفت: رودخانه‌ها باید ساماندهی شوند و دولت تدبیر و امید هم باید از بروز معضلات بیشتر در این حوزه جلوگیری کند.
کد خبر: ۱۰۸۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳ 10 October 2015
ناصر مهردادی در گفت‌وگو با خبرنگار در شهرستان ساری، با اشاره به خشک شدن تالاب میانکاله به‌دلیل پسروی دریای مازندران، اظهار کرد: رودخانه‌ها باید ساماندهی شوند و دولت تدبیر و امید هم باید از بروز معضلات بیشتر در این حوزه جلوگیری کند.
وی ایجاد تصفیه‌خانه فاضلاب برای شهرهای مهم مازندران را حائز اهمیت دانست و افزود: در مرحله نخست بعضی از شهرها را لیست کردیم و با دستگاه‌های مرتبط نشست‌های مختلفی داشتیم.
مدیرکل محیط زیست مازندران بیان کرد: بحث مورد اهمیت دیگر، تنفس دادن به جنگل به‌مدت 5 تا 10 سال است تا تنوع گونه‌های درختی به جنگل‌های شمال کشور برگردد و نگرانی‌هایی از قبیل جاری شدن سیلاب نیز کاهش یابد.
این مسئول ادامه داد: یکی از چالش‌های استان در حوزه زیست‌محیطی پسماند است که امیدواریم با حضور دولت در مازندران، این مشکل مرتفع شود.
مهردادی در پایان گفت: مردم شریف کشور در طول سال‌های تحریم و فشارهای مختلف اقتصادی همواره ایستادگی کرده، پشتیبان نظام بودند و امروز امیدوار هستند که با حفظ اقتدار نظام، این تحریم‌ها شکسته و برداشته شود و مشکلات ناشی از تحریم‎ها که جامعه را دچار گرفتاری‌هایی کرده است، رفع شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار