مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از افتتاح واحد تولیـدی سهند در ناحیـه صنعتی لاله‌آباد بابل با حضور وزیر صنعت خبر داد.
کد خبر: ۱۰۹۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶ 10 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: همزمان با بیست و سومین سفر هیئت دولت به مازندران، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحد تولیدی سهند در ناحیه صنعتی لاله‌آباد بابل افتتاح می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه این واحد تولیدی با حجم سرمایه‌گذاری 490 هزار میلیون ریال و با ظرفیت اشتغال 192 نفر به بهره‌برداری می‌رسد، تصریح کرد: واحد تولیدی سهند در زمینی به مساحت 23 هزار و 500 متر مربع ایجاد شده که در زمینه تولید پلی استایرن ضد آتش فعالیت می‌کند.
وی از افتتاح و بهره‌برداری فاز دو واحد تولیدی پلی‌رود در شهرک صنعتی شهدای محمودآباد با حضور وزیر دادگستری خبر داد و گفت: شهرک صنعتی شهدای محمودآباد از شهرک‌های صنعتی فعال و پویای استان بوده که دارای ظرفیت مناسب سرمایه‌گذاری است.
موسوی افزود: واحد تولیدی پلی رود در سال 1388 با تولید اتصالات آبرسانی، آبیاری و فاضلابی، با اشتغال 50 نفر شروع به کار کرده که در حال حاضر 145 نفر در این واحد تولیدی مشغول به‌کار هستند.
وی خاطرنشان کرد: میزان سرمایه‌گذاری در فاز توسعه این واحد تولیدی 105 میلیارد ریال بوده که در این فاز برای 45 نفر به‌صورت مستقیم و 120 نفر به‌صورت غیرمستقیم، اشتغال ایجاد می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: فاز دو واحد تولیدی پلی‌رود در زمینه اتصالات گازرسانی به‌صورت الکتروفیوژن و لوله‌های سه لایه بدون فلز با تکنولوژی روز است که با بهره‌برداری این خط تولید، سالانه 300 میلیون دلار صادرات به کشورهای ترکمنستان، گرجستان، افغانستان، عراق، سوریه، آذربایجان، ارمنستان و آفریقای جنوبی دارد.
وی در پایان گفت: در فاز اول نیز در زمینه اتصالات آبرسانی، آبیاری و فاضلابی، سالانه 50 میلیون دلار صادرات انجام می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار