کد خبر: ۱۱۲۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۰ 21 August 2023

به گزارش تابناک مازندران از خزر تیتر خبر  ، مدیر کل بهزیستی مازندران که با حاشیه های زیادی به این سمت منصوب شده بود،به زودی به سمت یکی از معاونت های بهزیستی کشور منصوب خواهد شد.


بر اساس این گزارش، فریبا بریمانی مدیر کل فعلی بهزیستی مازندران که با انتقادها و حاشیه های بسیار زیادی به این سمت منصوب شد،بزودی به سمت یکی از معاونت های سازمان بهزیستی کشور منصوب خواهد شد و مازندران را با عملکرد پرحاشیه اش ترک خواهد نمود.

بر اساس این گزارش ، بریمانی که در طی مدت فعالیت خود در مازندران، به علت جذب سوال برانگیز یکی از نیروهای خاص منصوب به یکی از وزرا و همچنین عملکردهای بحث انگیز و حاشیه دار دیگر باعث نارضایتی برخی از مسئولان و نمایندگان شده است (به زودی اطلاع رسانی و منتشر خواهد شد)، با لابیگری های سیاسی خود بواسطه این نیروی خاص، توافق مسئولان بهزیستی کشور را جهت نشستن بر کرسی یکی از معاونت ها کسب نموده است.

به گزارش خزرتیترخبر، بریمانی همچنین با اختیارات و نفوذهای خود در سازمان بهزیستی کشور و ارتباطش با نیروهای دولت تدبیر و امید بجا مانده در پست های کلیدی بهزیستی، اقدامات لازم را جهت انتصاب نیروی خاص منصوب به وزیر به سمت مدیر کل بهزیستی آینده مازندران انجام داده است.

آنچه که جالب توجه می باشد این است که در کشور ما مدیران ضعیف و همچنین به جا مانده از دولت قبل با لابیگری های خود ، همچنان در پست های مهم مدیریت می باشند و هیچ قدرتی و مسئولی هم جرات برکناری این مدیران پر حاشیه را ندارد.

خزرتیترخبر،طی روزهای آینده گزارشی از عملکرد ضعیف و حاشیه دار این مدیر استانی را منتشر خواهد کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار