کد خبر: ۱۱۲۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۴ 20 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران در این نشست بیان داشت :

با هماهنگی های صورت گرفته بین وزارت امور خارجه و همچنین وزارت میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی ایران مقرر شد اولین گروه آژانس های گردشگری روسیه که به مازندران سفر خواهند کرد روادیدشان حذف می شود.

حسن خیریانپور اضافه کرد: سفر استاندار به روسیه دستاوردهای ارزشمندی در ابعاد مختلف اقتصادی و گردشگری به همراه داشته است که برگزاری رویداد بین المللی گردشگری در بابلسر هم در راستای همین سفر می باشد. 

نشست هماهنگی برگزاری رویداد ملی گردشگری در میزبان بابلسر  

وی اظهار داشت: با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و گردشگری همزمان با پنجم مهر روز جهانی گردشگری این رویداد ملی با حضور مهمانان داخلی و خارجی در بابلسر برگزار می شود.

خیریانپور با بیان اینکه برگزاری این رویداد ملی تحولی شگرفت در صنعت گردشگری مازندران ایجاد خواهد کرد، گفت: ظرفیت های گردشگری مازندران در حوزه سلامت، کشاورزی ، طبیعت گردی و محیط زیست معرفی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران تصریح کرد: در این همایش ملی نمایشگاهی از ظرفیت های ممتاز تولیدی و صنایع دستی این استان در معرض دید قرار می گیرد.

دیپلماسی فعال گردشگری دولت سیزدهم که با سفر استاندار مازندران به روسیه شتاب گرفت، با حذف روادید گردشگری بین مازندران و روسیه که بزودی اجرایی می شود، رنسانسی در صنعت گردشگری این استان رقم خواهد خورد.

سفر اواخر تیر ماه استاندار مازندران به روسیه دستاوردهای مهم اقتصادی و گردشگری به همراه داشته که همه موارد در حال تحقق است.

بُعد مهم سفر استاندار مازندران به روسیه بیان ظرفیت های ممتاز گردشگری استان بوده که در حوزه های کشاورزی، طبیعت گردی ، محیط زیست، حتی سلامت و ورزشی هم مازندران از جایگاه ممتازی برخوردار است که برای گردشگران خارجی یک فرصت طلایی محسوب می شود.

در آن سفر مقدمات حذف روادید بین گردشگران مازندران و روسیه مطرح شده بود که با دیپلماسی گردشگری و همکاری دو وزارت خانه خارجه و گردشگری ایران مقدمات حذف روادید بین گردشگران روسیه و مازندران به مرحله اجرا نزدیک شده است.

در این پیوند مازندران پنجم مهرماه میزبان یک رویداد ملی گردشگری در بابلسر می باشد که در این همایش با حضور سفرای دو کشور ایران و روسیه به همراه نمایندگان کشورهای CIS ( مشترک المنافع) با حضور فعالان اقتصادی - تجاری و گردشگری این کشورها پنجم مهرماه در بابلسر برگزار می شودکه این رویداد را می توان رنسانس و تولدی دیگر در صنعت گردشگری مازندران نام برد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار