کد خبر: ۱۱۳۶۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸ 07 November 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی ، بارش باران در استان‌های شمالی  از سر گرفته می‌شود.

با نفوذ جریانات شمالی روی سواحل دریای خزر در استان‌های گیلان،‌ مازندران،‌گلستان و خراسان شمالی افزایش ابر و بارش باران روی می‌دهد، بارندگی‌ها در گلستان شدید خواهد بود. 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جداول  

 

چهارشنبه بارش‌ها در این مناطق ادامه دارد و وزش باد در نوار شرقی افزایش یافته و علاوه بر آن در نیمه شرقی خراسان رضوی و ارتفاعات کرمان رگبار پراکنده روی می‌دهد. 

وضعیت جوی و متوسط دمای مازندران تا هفته آینده+ جداول  

 

در ارتفاعات البرز شرقی بارش برف و باران انتظار می‌رود.بارش باران در برخی از استان‌ها در نیمه شمالی کشور/ جو آرام تهران را آلوده می‌کند

کارشناس هواشناسی:

در شرق استان اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، بخش‌های شمالی خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان و تهران طی امروز و فردا بارش خواهیم داشت.

شدت بارندگی در نیمه شرقی استان مازندران، گلستان و شمال و شمال‌غرب خراسان شمالی بسیار زیاد است ممکن است موجب سیلاب و طغیان رودخانه‌ها شود.

طی یک هفته آتی در استان‌های جنوبی کشور بارندگی نخواهیم داشت اما این آرامش جو‌ در شهرهایی مثل تهران، کرج، اراک، تبریز و اصفهان منجر به آلودگی هوا خواهد شد.


امواج ۲ متری در راه خزر

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر از بعد از ظهر امروز سه شنبه ۱۶ آبان ماه مواج و متلاطم می‌شود.

هشدار احتمال آبگرفتگی معابر و اختلال ترددها در مازندران

مدیریت بحران مازندران درباره احتمال آبگرفتگی معابر و جاری شدن روانآب، ریزش سنگ، کاهش دید و اختلال در ترددهای جاده ای و احتمال خسارت به سازه‌های موقتی از بعدازظهر امروز سه شنبه تا صبح فردا در استان هشدار داد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار