کد خبر: ۱۱۴۴۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸ 19 December 2023

به گزارش تابناک مازندران از سازمان لیگ برتر فوتبال ، هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال کشور که دیروز با برگزاری ۲ مسابقه آغاز شد، عصر امروز با انجام ۶ مسابقه به پایان می‌رسد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال نساجی مازندران باید از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف استقلال تهران برود.

تقابل امروز استقلال و نساجی با توجه به جایگاهی در جدول دارند برای هر ۲ تیم اهمیت زیادی دارد؛ استقلال که سه بازی اخیرش در لیگ برتر را با تساوی پشت‌سر گذاشته و فرصت برد و فاصله گرفتن از رقبایش در صدر جدول را از دست داده فقط به کسب پیروزی فکر می‌کند و نساجی برای در جا نزدن در قعر جدول باید هر چه در توان بگذارد تا دست‌کم یک امتیاز از صدرنشین رقابت‌ها کسب کند.

نساجی که پس از برد مقابل استقلال خوزستان این امیدواری را در هواداران ایجاد کرده بود تا بتواند در مقابل شمس‌آذر قزوین هم یک برد کسب کند و با صعود چهار پله‌ای از قعر جدول جدا شود، نتوانست این فرصت را غنیمت بشمرد و همچنان با ۹ امتیاز از ۱۱ مسابقه‌ای که برگزار کرده در رتبه پانزدهم جدول قرار دارد. رحمتی و بازیکنانش از ابتدای فصل تا کنون فقط در ۲ مسابقه خانگی مقابل صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان موفق به کسب برد شدند و ۶ شکست و سه تساوی هم در کارنامه دارند. اما حریف امروز آن‌ها از ۱۲ مسابقه با هفت برد و چهار تساوی ۲۵ امتیاز کسب کرده و صدرنشین است. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار