کد خبر: ۱۱۴۵۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹ 24 December 2023

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ افضلی، فرمانده انتظامي بابلسر، گفت: با هوشیاری ماموران انتظامی در حین گشت زنی، سارقان سابقه دار سیم های برق هنگام سرقت دستگیر و به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سیدجعفر افضلی" اظهار داشت: ماموران گشت یگان امداد و پلیس آگاهی این فرماندهی در هنگام گشت زنی تلفیقی متوجه سرقت سیم برق در قسمتی از شهر شدند.

وی افزود: سارقان که در حال سرقت سیم برق از تیر برق بوده با دیدن ماموران اقدام به فرار کردند که در ادامه با تعقیب، متهمان دستگیر و وسائط نقلیه آنها توقیف و ابزار آلات مجرمانه نظیر "قیچی کابل بر" نیز از متهمان کشف گردید.

فرمانده انتظامی بابلسر تصریح کرد: متهمان که سابقه دار و تحت تعقیب مراجع قضائی نیز بوده است، پس از انتقال به پلیس آگاهی شهرستان در بازجوئی های فنی و پلیسی به ۵۰ فقره سرقت از کابل های برق در سطح شهرهای " بابلسر، بابل و بهشهر "اعتراف کردند.

سرهنگ افضلی در پایان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشتند: چنین اقدام مجرمانه از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد، لذا شایسته است شهروندان گرامی نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه ی افراد مشکوک حساس تر بوده و مراتب از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام تا اقدامات لازم از سوی ماموران انجام پذیرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار