ایزدی در خصوص بازارچه صنایع‌دستی در بابلسر، گفت که با توجه به اینکه مکانی در این شهرستان برای ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی در نظر گرفته شد اما به دلیل نبود زیرساخت مناسب هنوز اجرایی نشده است
کد خبر: ۱۱۵۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵ 24 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران اظهار کرد:

با توجه به اینکه مکانی در این شهرستان برای ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی در نظر گرفته شد اما به دلیل نبود زیرساخت مناسب هنوز اجرایی نشده است. 

توضیحات مدیر گردشگری مازندران در مورد موانع ۳ پروژه گردشگری بابلسر  
توضیحات مدیر گردشگری مازندران در مورد موانع ۳ پروژه گردشگری بابلسر  

بر اساس گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، حسین ایزدی عصر دوشنبه دوم بهمن ۱۴۰۲ در نشست با فعالان گردشگری و صعنتگران صنایع‌دستی شهرستان بابلسر در خصوص موانع و مشکلات پیش‌آمده ۳ پروژه گردشگری این شهرستان، اظهار کرد:

این موانع و مشکلات باید درکارگروه تسهیل و رفع موانع استان مطرح و با توجه به تاکیدات استاندار مازندران،رفع این مشکلات مصوب شود. 

 

فیلم

حضور دکتر ایزدی مدیر کل گردشگری مازندران

 

 

 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران با بیان اینکه تیپ اراضی مازندران کشاورزی است و گردشگری اولویت بعدی استان است، افزود: باید برای حل تمامی مشکلات در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان، گام‌های درست برداشته شود. 

 

توضیحات مدیر گردشگری مازندران در مورد موانع ۳ پروژه گردشگری بابلسر  

 

ایزدی ادامه داد: در برنامه ششم توسعه بر عدم دخالت اصناف در تاسیسات گردشگری با توجه به صدور مجوز توسط میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تاکید شده است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او در خصوص بازارچه صنایع‌دستی در بابلسر، تصریح کرد: با توجه به اینکه مکانی در این شهرستان برای ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی در نظر گرفته شد اما به دلیل نبود زیرساخت مناسب هنوز اجرایی نشده است.

ایزدی از مصوبه ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی و اقامتگاه‌های بوم‌گردی خارج از بافت روستا با تاکید استاندار در کارگروه تسهیل و رفع موانع استان خبر داد و افزود: با توجه به تاکید رئیس جمهور و استاندار مازندران به فرمانداران و شهرداران، هنوز بازارچه دائمی صنایع‌دستی ایجاد نشده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران تاکید کرد: باید شان و حرمت هنرمندان صنایع‌دستی در استان حفظ شود. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار