کد خبر: ۱۱۵۱۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲ 28 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور روز یکشنبه در بیستمین سفر شهرستانی به محمودآباد بعد از ادای احترام در گلزار شهدای آقا محله ی این شهرستان در جمع خبرنگاران، بیان کرد: شهرستان محمود آباد با تقدیم ۴۲۵ شهید نقش مهمی در هشت سال دفاع مقدس داشته است.

استاندار مازندران که در راس هیات ۷۰ نفره از مدیران ارشد استان به محمود آباد سفر کرده است، افزود: در طول انقلاب اسلامی مردم محمود آباد یار و یاور امام راحل و رهبر معظم انقلاب بودند.

حسینی پور با بیان این مطلب که در سفر شهرستانی دیدارهای مردمی از اهداف اصلی سفر است، گفت: در این سفر مشکلات مردم از نزدیک واکاوی و در مسیر گره گشایی گام برداشته می شود.

استاندار مازندران اظهار داشت: مصوبات این سفر به مدت ۲ روز جمع بندی و ابلاغ خواهد شد.

دیدارهای مردمی برنامه قطعی دولت برای گریز از عافیت‌­طلبی است

گلنگ زنی خط انتقال برق چهار و ۶ مداره محمودآباد به رویان به طول ۴۲ کیلومتر و ۱۸۶ کیلومتر مدار به ارزش ۱۰ هزار میلیارد ریال، کلنگ زنی مسکن ملی ۴۴۰ واحدی محمود آباد، افتتاح پل گردشگری عابر و کلنگ زنی پل گردشگری ساحلی، بازدید از واحدهای تولیدی گل و گیاه ۹۲ هکتاری از جمله برنامه های بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمود آباد است.

نشست با دهیاران و شورای اسلامی ۸۵ روستای شهرستان محمود آباد در عبدالله آباد، جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان به همراه برگزاری جلسه شورای اداری استان مجموع برنامه های این سفر شهرستانی مقام عالی دولت در مازندران است.

شهرستان ۱۰۰ هزار نفری محمود آباد دارای ۲ شهر و ۲ بخش است و این شهرستان پنج دهستان و ۸۵ روستا دارد.

شهرستان محمود آباد ۲۶۲ کیلومتر مربع مساحت دارد که از این مقدار ۳۲ کیلومتر آن ساحل خزر است. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار