کد خبر: ۱۱۵۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱ 07 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سیدمحمود حسینی پور در بازدید از نمایشگاه توانمندی های صنعتی و معدنی دانش بنیان مازندران در ساری اظهار داشت:

هر چند مازندران دارای صنایع بزرگ نیست اما صنایع کوچکی که در این استان فعال هستند در کشور اثر گذارند.

وی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت صادراتی مازندران به کشورهای شمالی خزر، صنایع این استان می توانند بازار منطقه را از آن خود کنند.

حسینی پور با بیان این مطلب که در حال حاضر؛ صنایع مازندران صادرات هم دارند، بیان داشت: به‌روزرسانی علم تجاری و بازرگانی در این استان باید در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران ادامه داد: برخی از تولیدکنندگان استان از بخش بازرگانی جلوتر هستند و اتاق بازرگانی در بخش تجاری باید تقویت شود.

وی با بیان این مطلب که، در این استان نخبگان فراوانی حضور دارند، ادامه داد: از این ظرفیت برجسته باید در تولید محصولات کیفی و صادرات محور بهره مند شویم.

حسینی پور افزود: صنایع مازندران همانند بخش های تولیدی دیگر این ظرفیت را دارد تا بازارهای جهانی و منطقه را از آن خود کند.

نماینده عالی دولت در مازندران، خاطرنشان ساخت: برپایی نمایشگاه های مختلف، معرفی توانمندی های این استان است که می تواند بازار رقابتی در داخل ایجاد کند.

این مقام مسوول، تصریح کرد: بهره مندی از ظرفیت علوم جدید از جمله فناوری های دانش بنیان برای صنایع و واحدهای تولیدی بسیار گره گشا خواهد بود و باید واحدها تولیدی ما در این مسیر حرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار