تیم والیبال کاله مازندران در هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه فردا چهارشنبه همزمان با پنج بازی دیگر در شهرهای تهران، ارومیه، اردکان، گنبد و تبریز با حمایت طرفداران پرشور خود در آمل از والیبالیست‌های گوهرکویر زاهدان میزبانی می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۵۵۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۸ 20 October 2015

به گزارش تابناک مازندران، پس از یک فصل غیبت باشگاه محبوب کاله مازندران در لیگ برتر والیبال کشور همه چیز برای دعوت مردم مازندران به فصل جدید آماده شده است، کاله مازندران که سال گذشته به تشخیص هیئت‌مدیره این شرکت صنعتی و بین المللی از حضور در لیگ برتر منصرف شد بار دیگر در سال جاری پای به عرصه مسابقات لیگ برتر گذاشته است، جایی که بسیاری از تیم ها با آمادگی کامل خواهد آمد.
تیم والیبال کاله مازندران در هفته نخست لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور شامگاه فردا چهارشنبه همزمان با 6 بازی دیگر در شهرهای آمل، تهران، ارومیه، اردکان، گنبد و تبریز با حمایت طرفداران پرشور خود از والیبالیست‌های گوهرکویر زاهدان میزبانی می‌کنند.
هفته نخست بیست‌ و نهمین دوره لیگ برتر والیبال باشگاه‌های مردان کشور در حالی از ساعت 17 فردا چهارشنبه در شهرهای مختلف کار خود را دنبال می‌کند که آملی‌ها در سالن ورزشی سر پوشیده پیامبر اعظم (ص) میزبان تیم گوهر کویر زاهدان هستند.
این مسابقه با قضاوت مسعود یزدان‌پناه و قادر صادقی همراه خواهد بود و با توجه به حضور نیافتن کاله مازندران در فصل گذشته لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور احتمال می‌رود والیبال‌دوستان و هواداران این تیم در آمل استقبال خوبی از تیم محبوب‌شان داشته و سالن ورزشی پیامبر اعظم مملو از تماشاگر شود.
انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۹
کاله افتخار والیبال مازندران / افتخار ورزش مازنردان و ایران
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار