مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران خبر داد:
در این طرح و تفاهم نامه مقرر شد دانش آموزان منتخب در سراسر کشور در برنامه های آموزشی علوم رایانه و برنامه نویسی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت نمایند و آموزش های لازم را ببینند.
کد خبر: ۱۱۵۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ 14 March 2024
به گزارش تابناک مازندران ، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران از اجرای طرح ملی آموزش برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال به صورت حضوری و غیرحضوری برای حدود سه هزار و ششصد دانش آموز پایه اول متوسطه در ۸۳ مرکز آموزشی استان مازندران بصورت ملی و رایگان تا پایان سال جاری خبر داد.
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران، اسماعیل اعزی مدیرکل در مصاحبه با بخش خبری صدا و سیمای مرکز مازندران اظهار کرد: طرح ملی آموزش برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال با همکاری میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت آموزش و پرورش، با هدف آموزش مهارت برنامه نویسی و هوش مصنوعی برای حدود ۱۰۰ هزار دانش آموز منتخب در سطح کشور و بالغ بر ۳۶۰۰ دانش آموز در استان مازندران، بصورت ملی و رایگان تا پایان سال ۱۴۰۲ اجرا خواهد شد. 
 
اجرای طرح ملی آموزش برنامه نویسی و مهارت‌های دیجیتال در مازندران  
 
اعزی تصریح کرد: این طرح برای اولین بار توسط تیم برنامه نویسان به نام کد کمپ به صورت حضوری و غیرحضوری برای حدود ۳۶۰۰ دانش آموز پایه اول متوسطه در ۸۳ مرکز آموزشی برگزار گردید.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خاتمه خاطر نشان کرد: در این طرح و تفاهم نامه مقرر شد دانش آموزان منتخب در سراسر کشور در برنامه های آموزشی علوم رایانه و برنامه نویسی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات شرکت نمایند و آموزش های لازم را ببینند.
گفتنی است این برنامه هم اکنون برای دانش آموزان ناحیه یک و دو ساری، بابل و نوشهر در استان مازندران حال اجرا می باشد. 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار