باید برای سال آینده برنامه ریزی شود تا با تاکید بر اهمیت امر پیشگیری، مقابله با مواد مخدر در همه حوزه ها به ویژه مدارس، دانشگاه ها، ادارات و خانواده ها بیش از پیش جدی گرفته شده و آثار و ضررهای مواد مخدر در استان کاهش یابد
کد خبر: ۱۱۵۹۰۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹ 15 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، رئیس کل دادگستری مازندران بر امر پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر تاکید کرد و افزود: باید آگاه سازی لازم نسبت به آثار و مضرات ناشی از مواد مخدر در جامعه صورت گیرد.

بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری در جلسه کمیته حقوقی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار کرد: بحث مواد مخدر موضوع بسیار مهمی است و گرایش به مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم، آثار و تبعات بسیار زیان باری را به دنبال خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: باید برای سال آینده برنامه ریزی شود تا با تاکید بر اهمیت امر پیشگیری، مقابله با مواد مخدر در همه حوزه ها به ویژه مدارس، دانشگاه ها، ادارات و خانواده ها بیش از پیش جدی گرفته شده و آثار و ضررهای مواد مخدر در استان کاهش یابد.
حجت الاسلام والمسلمین اکبری با بیان اینکه باید نسبت به آثار و ضررهای ناشی از مواد مخدر در جامعه آگاه سازی شود، تصریح کرد: بحث پیشگیری یک موضوع همگانی است و همه در قبال آن مسئولیت دارند که این مهم باید مد نظر ویژه قرار گیرد.
وی با تاکید بر اینکه فضای استان باید برای فعالیت قاچاقچیان مواد مخدر ناامن شود، تصریح کرد: قطعاً با صدور احکام بازدارنده قاچاقچیان مواد مخدر در استان زمین گیر شده و اجازه کوچکترین فعالیتی از آنها سلب خواهد شد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار