رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد گفت: در ۱۱ماهه سال‌جاری ۲۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در جهت ایجاد ۲۵۰ فرصت شغلی پرداخت شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۵ 17 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، یزدان شریفی اظهار داشت: در ۱۱ماهه سال‌جاری ۲۸میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در جهت ایجاد ۲۵۰ فرصت شغلی پرداخت شد.

 

ایجاد ۲۵۰فرصت شغلی از سوی کمیته امداد عباس‌آباد  

وی در ادامه ضمن تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه کم‌بهره به منظور راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد درآمد پایدار است.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد در بیان جزئیات تخصیص این تسهیلات افزود: از این مبلغ بالغ بر ۵میلیارد تومان آن از سرفصل بند الف تبصره ۱۸، بالغ بر ۷۰۰درصد نسبت به برنامه سال در این سرفصل رشد داشته است.

شریفی گفت: وام‌ها در سرفصل‌های صنفی، صنعتی، دامداری، کشاورزی، خدماتی و ... پرداخت گردیده است.

وی یادآور شد: در ۱۱ماهه سال‌جاری بالغ بر۱۵۰مورد آموزش در بخش مهارت‌آموزی و مهارت‌های عمومی کسب و کار در سرفصل‌های آموزشی، کشاورزی، صنفی، آرایشگری و دامداری برگزار گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد گفت: تعداد ۸۱خانوار از مددجویان کمیته امداد با دریافت وام و ایجاد اشتغال پایدار و کسب و کار با درآمد مکفی از نظر اقتصادی خودکفا شده و از چرخه حمایت کمیته امداد خارج شده‌اند.

خاطرنشان می‌شود: در شهرستان عباس‌آباد بالغ بر ۲۶۰۰نفر تحت حمایت بوده و از کلیه خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار