کد خبر: ۱۱۶۰۶۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۵ 29 March 2024

به گزارش تابناک مازندران ، سید حسین درویشی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان بهمراه اصغر خطیری معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی این اداره کل و صمصام عالمی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای کیاسر با مسلم کاظمی بخشدار کیاسر دیدار و گفتگو کردند. 

 

دیدار مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مارندران با بخشدار کیاسر  

 

دراین دیدار درویشی مدیرکل ضمن تشریح اهمیت مهارت آموزی و مدل های اجرای آموزش های فنی و مهارتی بیان داشت: سال جدید که بنام جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است و از طرفی شرایط ویژه منطقه چهاردانگه در شهرستان ساری موضوع مهارت آموزی می بایست مورد توجه همکارانم در این بخش واقع گردد.

وی افزود: ضرورت دارد رئیس مرکز با تعامل و مشارکت حداکثری با دستگاههای اجرایی منطقه،دهیاران،بخشدار،بنگاههای اقتصادی و خیرین منطقه گروههای جهادی توجه ویژه به موضوع مهارت آموزی داشته باشد.

این مقام مسئول تاکید داشت: بدیهی است نگاه تحولی، هدف گذاری ها مبتنی بر نیاز سنجی دقیق آموزشی منتج به اشتغال ، برنامه ریزی و اجرای دقیق و صحیح و فوری برنامه ها از سوی ریاست مرکزمورد انتطار است.

در ادامه کاظمی بخشدار، تعامل و همکاری این مرکز در جهت رفع نیازمندی جامعه به مهارت را خواستار شد و اظهار داشت به جهت اهمیت مهارت آموزی و آموزش های فنی و حرفه ای در ایجاد اشتغال جوانان نهایت همکاری و تعامل را با مرکز آموزش شهر کیاسر خواهیم داشت.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار