کد خبر: ۱۱۶۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ 03 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، شورای فرهنگی نیروگاه شهید سلیمی نکا در محکومیت حمله تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

" من المؤمنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظر ومابدلوا تبدیلا "

 شهادت مظلومانه سرداران سپاه اسلام محمدرضا زاهدی و محمدهادی حاج رحیمی از فرماندهان و مستشاران نظامی ارشد جمهوری اسلامی ایران در سوریه و پنج تن از افسران و مستشاران شجاع و جوانمردشان در حمله تروریستی و ناجوانمردانه رژیم جنایتکار و غاصب اسرائیل به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به محضر مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، خانواده های معظم شهدا و آحاد ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

 ضمن ابراز انزجار و محکومیت شدید این جنایت هولناک، ددمنشانه و خارج از عرف و قوانین بین المللی، برای روح پاک شهدای این حادثه آرزوی علو درجات و حشر با مقتدایشان حضرت امام علی(ع) و برای رزمندگان محور مقاومت، پیروزی کامل بر رژیم منفعل و کودکش کش صهیونیستی از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نماییم.

بدون تردید ارتکاب این جنایت فجیع و قتل عام و نسل کشی آشکار مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین که قلوب امت اسلام و همه آزادي خواهان جهان را جريحه دار كرد، با پشتیبانی و حمایت دولت جنايت پيشه آمريكا و انفعال دولت های مدعی حقوق بشر غرب صورت می پذیرد.

دولت های تروريست آمریکا و اسرائیل بدانند که ارتكاب اين جنایات هیچ تردیدی بر حقانيت راه اين شهداي عزيز و افشای ماهیت ضد بشري، خون آشامی و روحیه استکباری جبهه ی مقابل باقی نمی‌گذارد.

اگرچه شهدای والامقام ما پس ازسالها مجاهدت و مبارزه ی فی سبیل الله به آرزوي ديرينه اشان رسيدند و به مقام قرب و فيض ضيافت « عند ربهم يرزقون » وصول يافته اند و جاي آنان در بين ما خاليست ولي اينجا سرزمين عاشقان و تربيت يافتگان مكتب سالار شهيدان است و براي صيانت از مكتب اهل بيت و ارزش هاي ناب اسلامي هزاران رزمنده جان برکف ديگر حضور دارند و هرگز نخواهند گذاشت پرچم برافراشته شده توسط این شهدا بر زمين بماند و دشمنان زبون در منطقه به اهداف شومشان برسند.

بی شک خون پاک این شهدا و مردم بی دفاع بویژه کودکان مظلوم غزه، مقاومت اسلامی را در گستره جهان پویاتر و به مدد الهی روند نابودی رژیم صهیونیستی را تسریع خواهد نمود.

 همچنين دشمنان بدانند که بفرموده رهبر و مقتدایمان « دوران بزن دررو تمام شد » و یقیناً پاسخ کوبنده تر فرزندان غیور این آب و خاک، شادی زودگذر آنان را به تلخي و روزگارشان را به شب تیره مبدل خواهد کرد.

 شورای فرهنگی نيروگاه شهید سلیمی نکا 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار