در دیدار مدیر کل کمیته امداد مازندران با نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دوازدهم مطرح شد؛
مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: با توجه به ۱۱هزار و ۵۰۰ مددجوی مستاجر که بیش از ۷۰ درصد آنان زنان سرپرست خانوار می‌باشند، نیازمند کمک نهضت ملی مسکن و پیگیری‌هایی در این خصوص در مجلس هستیم.
کد خبر: ۱۱۶۱۲۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ 03 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی مدیر کل کمیته امداد مازندران و هیئت همراه با عالیه زمانی نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دوازدهم دیدار و گفتگو کرد.

 

نیازمند کمک نهضت ملی مسکن و پیگیری‌هایی در این خصوص در مجلس هستیم  

در این دیدار معافی با بیان اینکه، عمده مشکل ما در کمیته امداد مسئله مسکن است و در این بخش نیاز به کمک داریم گفت: متاسفانه نهضت ملی مسکن، مددجو و محروم‌محور نیست و قشر متوسط به بالای جامعه فقط می‌توانند از آن استفاده نمایند.

وی به فقر زمین در استان که با هبه و انفاق خَیِّرین در این حوزه در حال حل شدن است اشاره کرد و گفت: با توجه به ۱۱هزار و ۵۰۰ مددجوی مستاجر که بیش از ۷۰ درصد آنان زنان سرپرست خانوار می‌باشند، نیازمند کمک نهضت ملی مسکن و پیگیری‌هایی در این خصوص در مجلس هستیم.

مدیر کل کمیته امداد مازندران سه ماموریت مهم کمیته امداد را مسکن، اشتغال و ازدواج بیان نمود و گفت: منتظر کارت دعوت ازدواج هستیم تا در کمترین زمان جهیزیه تحویل زوج‌های جوان گردد.

معافی با اشاره به حضور بانوان در لایه‌های اصلی مدیریت در این نهاد گفت: فقر در کمیته امداد، زنانه است و نیاز به درک زنانه دارد.

در این دیدار، نماینده منتخب مردم ساری و میاندورود در مجلس دوازدهم اظهار داشت: ظرفیت کمیته امداد خاص و بی‌نظیر است و مشارکت مردم در این نهاد بسیار بالاست.

عالیه زمانی با اشاره به برنامه‌های خوب انجام شده در کمیته امداد گفت: توانمندسازی و خودکفایی مددجویان باید با کار فرهنگی و هدایت درست به نتیجه مطلوب برسد.

وی با بیان اینکه، جهت حمایت از مشاغل بانوان سرپرست خانوار باید بازار فروش آنان مورد توجه قرار گیرد گفت: باید در این مسائل تسهیل‌گر و مانع‌زدا باشیم.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار