مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران خبر داد
کد خبر: ۱۱۶۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳ 04 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، معافی از جذب ۲هزار و ۳۵۰حامی معنوی در استان مازندران خبر داد و گفت: هزار و ۵۰۰ خیر نیک اندیش در شب های بافضیلت قدر به عشق علی(ع) حامی ایتام و فرزندان محسنین شدند.

میثم معافی-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران به نوع دوستی و خیر اندیشی مردم شریف دیار علویان برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین اشاره و اظهار کرد: در حال حاضر ۲هزار و ۷۱۰ فرزند یتیم و ۱۱هزار و ۷۱۴ فرزند محسنین تحت پوشش طرح اکرام هستند که توسط ۵۷ هزار و ۵۰۰حامی تحت حمایت مادی و معنوی قرار دارند. 

 

هزار و ۵۰۰ خیر نیک اندیش مازندران حامی ایتام و فرزندان محسنین شدند  

 

وی به راه اندازی پویش به عشق علی(ع) برای جذب حامی ایتام و فرزندان محسنین در ماه مبارک رمضان به ویژه شب های با فضیلت قدر اشاره کرد و افزود: ۱۰۰ پایگاه جذب حامی در شب های قدر در استان فعال بوده است.

معافی با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تا پایان ایام منتسب به عید فطر پایگاه های حامی یابی در مساجد، حسینه ها، مراکز نیکوکاری، هیات های مذهبی این خطه از شمال کشور مستقر است، یادآورشد: تاکنون ۲هزار و ۳۵۰حامی معنوی برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین نام نویسی کردند که هزار و ۵۰۰نفر در لیالی قدر برای حمایت مادی و معنوی از ایتام وفرزندان محسنین به خط شدند.

وی حداقل پرداختی برای حمایت از فرزندان معنوی را ۱۰۰ هزار ریال اعلام کرد و گفت: همچنین حامیان می توانند باتوجه به توانایی و تمکن خویش، وجه واریزی را به میزان دلخواه افزایش دهند.

معافی خاطرنشان شد: خیرین و مردم نوع دوست می توانند با مراجعه به سایت elram.emdad.ir و یا ارسال عدد ۰۱۱ به شماره ۳۰۰۰۳۳۳۳ فرزندان خود را تحت حمایت گرفته و از طریق کارت مجازی، مبالغ مدنظر خود را به صورت مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز نمایند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار