کد خبر: ۱۱۶۱۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ 06 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتبال نساجی در دربی شمال در یک بازی پایاپای مقابل تیم فوتبال ملوان یک بر صفر شکست خورد.

حساسیت مسابقه سبب شد که برخلاف انتظاری که می‌رفت تماشاگران حاضر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در نیمه اول شاهد یک بازی جذاب نباشند و کمتر موقعیت خطرناکی روی دروازه‌ها خلق شود. در این نیمه یکی از موقعیت‌هایی که تماشاگران را نیم‌خیز کرد، ضربه محمدرضا آزادی در دقیقه ۱۰ بود که به تور ملوان چسبید اما داور مسابقه به دلیل آفساید گل نساجی را آفساید اعلام کرد.

سرعت بازی در نیمه دوم بالاتر رفت و در نهایت ملوان روی یک ضد حمله در دقیقه ۷۷، با ضربه محمدرضا سلیمانی دروازه نساجی را باز کرد و یک بر صفر پیش افتاد.

در ادامه تلاش قائمشهری‌ها برای جبران گل خورده نتیجه نداشت و ملوان در دربی شمال با نتیجه یک بر صفر برابر نساجی به پیروزی رسید.

ملوان با این برد ۳۸ امتیازی و هم امتیاز سپاهان شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده پنجم باقی ماند. نساجی هم با ثبت چهاردهمین شکست، ۱۵ امتیازی و در رده پانزدهم و یکی مانده به آخر جدول باقی ماند.

ترکیب اولیه نساجی:

لوآن پولی، امیرمهدی جان ملکی، سعید غلامعلی بیگی، محمدرضا آزادی، حسین زامهران، محمود قائد رحمتی، منصور باقری، صابر حردانی، امیرمحمد هوشمند، احسان حسینی و محمدرضا عباسیپ

سرمربی: ساکت الهامی

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، میلاد باقری، رضا جعفری، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پوریا پورعلی، محمد طیبی، ابوذر صفرزاده، محمد عمری، حسین صادقی و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار