کد خبر: ۱۱۶۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۱ 08 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران با بیان این که همه فرمانداران باید با تحول و نوآوری برای تحقق شعار سال تلاش کنند، گفت:

توقع مردم از همه ما مسوولان بهبود شرایط موجود است که در این مسیر باید تلاش کنیم. 

 

نخستین نشست استاندار مازندران با فرمانداران در سال جدید  

 

سیدمحمود حسینی پور در جمع فرمانداران ۲۲ شهرستان مازندران در ساری، بیان داشت: دست یابی به جهش تولید به روش سنتی امکان پذیر نخواهد بود و باید با تحول و نوآوری در این مسیر گام های اساسی برداشته شود.

وی اظهار داشت: بکارگیری فناوری های نوین باید در همه شهرهای مازندران برای تحقق شعار سال و جهش تولید در دستور کار جدی فرمانداران قرار گیرد.

حسینی پور با بیان این که کارخانه علم و فناوری در همه شهرهای مازندران باید فعال باشد، خاطرنشان کرد: جهان به این نتیجه رسید که برای کسب موفقیت در حوزه تولید باید به سمت فناوری های نوین برویم.

استاندار مازندران، ادامه داد: هر چه به سمت کسب و کار دیجیتال پیش رویم، اشتغال جوانان تحصیل کرده در این بخش به مراتب افزایش خواهد یافت.

وی با ذکر این نکته که مازندران در ۲ سال اخیر در بخش تولید با نوآوری و بهره مندی از فناوری های نوین حرکت کرد، ادامه داد: نتیجه مثبت این کار کاهش نرخ تورم مازندران بود که در کشور از جمله استان های پیش رو محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در مازندران، افزود: این استان در سال گذشته توانست در تحقق شعار سال موفق عمل کند و این رویه در سال جاری با شتاب بیشتر باید ادامه پیدا کند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار