کد خبر: ۱۱۶۱۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۲ 08 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، آیت الله لایینی نماینده ولی فقیه مازندران اظهار کرد: 

راه اندازی دفتر غرب در نوشهر جهت پیگیری مشکلات مردم  از اقدامات شایسته استاندار مازندران و قابل تقدیر است

آیت الله محمد باقر لائینی: جهت تسهیل در عبور و مرور مردم بومی و مسافران، راه اندازی راه ساحلی یا قطار  در غرب استان ضروری است .


نماینده ولی فقیه در مازندران روز شنبه در جمع امامان جمعه و فرمانداران غرب مازندران در سالن همایش دفتر غرب استانداری در نوشهر اظهار داشت :

منطقه غرب مازندران به خاطر برخورداری از موقعیت های ممتاز گردشگری و حضور چشمگیر مسافران  باید بیشتر  مورد توجه قرار گیرد.

 آیت الله محمد باقر لائینی با اشاره به اینکه به هر اندازه  در حوزه جمع آوری زباله ها، پاکیزگی محیط در این  منطقه برنامه ریزی و تلاش شود گام مهمی برای رضایت مردم از مسئولان خواهد بود ،بیان داشت : توجه به موضوع پسماند و رعایت اصول و موازین دینی و اسلامی باید مورد توجه مسئولان  قرار گیرد تا مسافران و گردشگران حرمت باورها و اعتقادات اصیل مردم مازندران را داشته باشند .

 عضو مجلس خبرگان رهبری با تقدیر از استاندار مازندران جهت راه اندازی دفتر غرب  استانداری در نوشهر تصریح کرد:روزهای سه شنبه مردم از نقاط مختلف به این دفتر مراجعه ،مشکلات خویش را مطرح می کنند و مسئولان مربوط نیز برای حل این مشکلات گام بزمی دارند که این از اهداف دولت مردمی است .

امام جمعه ساری یادآور شد: در سفرهای شهرستانی اگر از مجموعه مصوبه ها تعداد ۱۰ مصوبه اجرایی شود بدون شک مردم خوشحال می شوند و این خدمات رسانی به مردم باید افزایش یابد.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: افزون بر آنکه مردم بومی باید از خدمات عمومی بهره ببرند که از لحاظ حیثیتی هم مهم است.

وی با بیان آنکه غرب مازندران پذیرای دست کم ۲۰ میلیون مسافر و گردشگر است، بر لزوم راه اندازی یک راه ساحلی یا قطار مربوط برای تسهیل در عبور و مرور مردم بومی و مسافران و گردشگران تاکید کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار