مدیر کل کمیته امداد مازندران گفت: مردم بزرگوار و نوع‌دوست مازندران در روز قدس مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان به مردم مظلوم فلسطین کمک نمودند که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ 08 April 2024

به گزارش تابناک مازندران، میثم معافی اظهار داشت: ۱۰۰ پایگاه سیار و ثابت جمع‌آوری کمک‌های مردمی به مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس در سراسر استان برپا شد.

 

کمک ۸۰۰ میلیون تومانی مازندرانی‌ها به مردم مظلوم فلسطین  

وی با بیان اینکه، استقبال مردم از این پایگاه‌ها بسیار بی‌نظیر بود و همچون همیشه مردم انقلابی استان در صحنه‌های اجتماعی و حق علیه باطل پای کار هستند گفت: مردم بزرگوار و نوع‌دوست مازندران در این روز مبلغ۸۰۰ میلیون تومان به مردم مظلوم فلسطین کمک نمودند که نسبت به سال گذشته بیش از ۴۰۰ درصد رشد داشته است.

مدیر کل کمیته امداد مازندران با اشاره به اینکه، حضور پرشور مردم مازندران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان از انزجار آن‌ها از ظلم مستکبران در جهان است گفت: پایگاه‌ها در مسیر راهپیمایی و مصلاهای نماز جمعه مستقر بوده است.

معافی کمک رسانی به مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه را یک وظیفه انسانی و دینی دانست و گفت: مردم نوعدوست استان مازندران همچنان می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۰۳۶۱۵۴ و یا شماره حساب ۰۱۰۲۷۱۴۷۳۹۰۰۳ نزد بانک صادرات که برای کمک به مردم مظلوم غزه اختصاص داده شده، واریز کنند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار پایگاه‌های کمک به مردم بی‌دفاع فلسطین، پایگاه حامی‌یابی نیز برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت پوشش فعال بود.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار