مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران گفت: از واحدهای بهره‌برداری شده در استان 300 تا 400 واحد دچار رکود بهره‌برداری هستند.
کد خبر: ۱۲۵۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۴ 08 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، سید مصطفی موسوی بعد از ظهر امروز در کارگروه اقتصادی که در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه 39 شهرک و ناحیه صنعتی در استان وجود دارد، اظهار کرد: 2 هزار 500 واحد صنعتی در شهرک‌ها مستقر و یک هزار و 400 واحد صنعتی به بهره‌برداری رسید.

وی اظهار کرد: از واحدهای بهره‌برداری شده 300 تا 400 واحد دچار رکود بهره‌برداری هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران ادامه داد: در 6 ماهه نخست امسال 128 واحد صنعتی در مازندران فعال شده که رتبه نخست را در سایر استان‌های کشور به خود اختصاص داده‌ایم.

موسوی با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی مازندران شرایط خاصی دارد که مازندران را از سایر استان‌ها متمایز می‌کند، افزود: با حفظ حرایم هر واحد صنعتی 70 درصد زیر بار ساخت می‌رود و افرادی که زمین را در سنوات گذشته گرفتند و به بهره‌برداری نرساندند خلعیت و فسخ خواهند شد.

وی گفت: سال گذشته 128 واحد صنعتی فسخ و خلع ید شد و تمامی پرونده‌هایی که به مراجع قضایی فرستاده شد به مدت 20 روز تعیین تکلیف می‌شوند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به اینکه توسعه شهرک‌های مزیت‌دار از ضروری‌ترین برنامه‌های شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است، ادامه داد: در استان باید تجهیز منابع زمین را داشته باشیم تا جوابگوی سرمایه‌گذاران باشیم.

وی تصریح کرد: در هشت سال گذشته زمینی به زمین‌های صنعتی استان اضافه نشده و آنچه زمین داشته‌ایم واگذار کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با بیان اینکه شهرک تش‌بندان در 60 هکتار در سال 85 ایجاد شد و هیچ‌گونه تغییر کاربری در این پروژه اتفاق نیفتاده و با توجه به اینکه از پروژه‌های خوب استان است امکان واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران را نداریم.

موسوی گفت: فاز یک شهرک تش‌بندان در 160 واحد مستقر است که چندین سالی است تغییر کاربری آن در کارگروه تبصره یک ماده یک مانده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار