کد خبر: ۱۲۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۱ 11 March 2015
مديرعامل شرکت شهرک‌هاي صنعتي مازندران گفت: شرکت شهرک‌هاي صنعتي اهرم برخورد با واحدهاي متخلف در رهاسازي پساب در محيط زيست ندارد و بايد همکاران محيط زيست وارد عمل شوند.
 به گزارش ايسنا، سيد مصطفي موسوي در کارگروه تخصصي سلامت و امنيت غذايي استان مازندران با اشاره به وضعيت تصفيه خانه ميرود بابلسر تصريح کرد: اين تصفيه‌خانه به علت وصل نبودن به منبع پذيرنده راه‌اندازي نشد. نهايتا مقرر شد همزمان واگن‎هايي ساخته شود و پساب را در اين واگن‌ها انبار کرده و پس از جلب اعتماد مردم و با ايجاد خط انتقال اين پساب را به منبع پذيرنده انتقال دهيم. براي حل مشکل تصفيه خانه ميرود بابلسر، اعتماد عمومي تا حدودي جلب شده و در حال انتخاب پيمانکار براي ايجاد خط انتقال پساب هستيم.

وي با اشاره به مشکل رها شدن پساب شرکت صنعتي آرين سينا افزود: شهرک ساري 2 جزء شهرک پاک ما است و آرين سينا تنها واحدي است که داراي پساب است و با پيگيري انجام شده قرار است در آن واحد، تصفيه خانه ايجاد شود. تصفيه خانه شهرک ساري 2 طراحي شده و بايد در آينده نزديک اجرايي شود. موسوي افزود: قانون مشخص کرده اگر شهرکي فاقد تصفيه خانه است به استناد ماده 12 بايد خود واحد تصفيه ايجاد کند. 12 تصفيه خانه در شهرک‌هاي صنعتي مازندران در حال بهره‌برداري است. استان مازندران از لحاظ تعداد تصفيه خانه رتبه نخست را در کشور دارد. در حال حاضر چندين تصفيه خانه در حال ساخت داريم که پيشرفت فيزيکي خوبي دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار