معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، از بازدید هیئت تجاری و سرمایه‌گذاری كشور آلمان از چند شهرك و ناحیه صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۸ 24 November 2015
به گزارش تابناک مازندران، نیما دارایی در نشست با هیئت تجاری سرمایه‌گذاران خارجی كه در ساری برگزار شد، گفت: استان مازندران دارای مزیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به فرد در بخش‌های مختلف و داشتن شرایط اقلیمی مناسب و وضعیت جغرافیایی به ویژه در بخش صنعت و تولید است.
معاون برنامه‌ریزی شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران افزود: شهرك‌هـا و نواحی صنعتی استان با دارا بودن زیرساخت مناسب، از فرصت‌ها و بسترهای لازم برای سرمایه گذاری برخوردار است.
وی سرمایه گذاری خارجی در استان را موجب تحولات صنعتی و انتقـال فنآوری دانست و بیان کرد: ایجاد منابع ارزی، ارتقای بهره وری و ایجاد مزیت رقابتی بر پایه فرآوری می‌توانند به واحدهای تولیدی و صنعتی نیز كمك شایانی داشته باشد.
دارایی خاطرنشان كرد: شركت شهرك‌های صنعتی مازندران از حضور سرمایه گذاران خارجی در استان استقبال کرده و با تمام توان جهت اجرای طرح‌های تولیدی، حمایت لازم را انجام خواهد داد.
وی تصریح كرد: قوانین ایران به سرمایه گذاران خارجی اجازه می دهد هر میزان كه می‌خواهند در كشور سرمایه گذاری كنند و شهرك‌ها و نواحی صنعتی با داشتن شرایط خاص، بستر لازم را در این زمینه دارا است.
دارایی اظهار کرد: ورود سرمایه و تكنولوژی به كشور موجب رشد اقتصادی، افزایش اشتغال و كاهش بیكاری خواهد شد.
وی با اشاره به طرح هیئت سرمایه گذاری آلمانی تأكید كرد: چند شهرك صنعتی برای اجرای این طرح به عنوان پایلوت برای این طرح، پیشنهاد می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار