جاده های خروجی از شهر مهران همچنان و به دنبال بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از آیین های سوگواری کشور عراق با ترافیک سنگین مواجه است.
کد خبر: ۱۳۸۹۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 03 December 2015
جاده های خروجی از شهر مهران همچنان و به دنبال بازگشت زائران اربعین حسینی(ع) از آیین های سوگواری کشور عراق با ترافیک سنگین مواجه است.
به گزارش تابناک ایلام، اکنون سه راه خروجی از شهر مهران شامل جاده های مهران به ایلام، مهران به دهلران و مهران به ملکشاهی - ایلام با ترافیک سنگین خودروهای عمومی و شخصی زائران رو به رو است.
گزارش خبرنگاران ایرنا در شهرهای مسیر زائران حاکی است که در برخی مکان ها از جمله ابتدای راه مهران به ایلام و مهران به دهلران به علت ازدحام وسیله نقلیه و خروج خودروهای پارک شده زائران برای ورود به جاده اصلی رفت و آمد خودروها به کندی و سختی انجام می شود و در برخی موارد جاده قفل شده است.
با وجود حضور ماموران پلیس راهوار برای راهنمایی رانندگان در مسیرهای سه گانه تردد و رفت و آمد خودروها به سختی انجام می شود و خودروها حتی از شانه خاکی راه ها برای عبور استفاده می کنند.
رئیس پلیس راه استان ایلام از راننده خواست با توجه به ازدحام سنگین وسایل نقلیه و ترافیک شدید در مسیرهای خروجی شهر مهران توصیه های ایمنی و پلیس راه را جدی بگیرند.
سرهنگ محسن ناصری پیش از ظهر پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا گفت: مسیر مهران به ایلام به علت بازگشت زوار اربعین حسینی به کشور از مرز مهران اکنون با ازدحام شدید خودروها و ترافیک سنگین مواجه است.
وی افزود: اکنون بیشترین حجم ترافیک مربوط به منطقه رضا آباد تا پل کنجان چم در مسیر مهران به ایلام است و تردد در این مکان با کندی و سختی انجام می شود.
وی ادامه داد: در مسیر مهران به دهلران نیز ترافیک سنگین بوده و تردد در این جاده به کندی در حال انجام است.
رئیس پلیس راه ایلام به رانندگان و زائران توصیه کرد: با توجه به کم عرضی جاده های خروجی مهران به سمت شهرهای ایلام، دهلران و ملکشاهی و وجود پیچ های خطرناک از سبقت گرفتن، حرکت در شانه خاکی راه ها خودداری کنند.
سرهنگ ناصری تاکید کرد: زائران به علت خستگی سفر و راهپیمایی زیاد برای بازگشت به شهرهای خود شتاب نکنند و پس از استراحت و رفع خستگی رانندگی کنند تا از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری شود.
به گزارش ایرنا، با پایان یافتن اربعین حسینی ورود زائران به کشور از راه مرز رسمی مهران همچنان در حال افزایش است.
برپایه اعلام مسئولان ، تاکنون 350 هزار زائر اربعین حسینی از راه پایانه مرزی مهران وارد کشور شده اند.
بخش عمده ای از زائران با خودروهای شخصی برای سفر به عراق راهی شهر مرزی مهران شده اند به همین علت و مهم تر از آن به سبب کم عرضی جاده های ایلام هنگام ورود و خروج از مهران ترافیک شدید در سه مسیر اصلی و خروجی این استان حاکم می شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار