مربی پیشکسوت وزنه‌‎برداری مازندران گفت: پشتوانه‌سازی و برنامه‌ریزی خوبی در فدراسیون و تیم ملی وزنه‌برداری صورت نگرفته است.
کد خبر: ۱۳۹۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۰ 05 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، محمد صالحی با بیان اینکه در رقابت‌های جهانی آمریکا وزنه‌برداران عملکرد خوبی نداشتند، اظهار کرد: رقابت‌های جهانی آمریکا که کسب سهمیه المپیک ریو 2016 بود، وزنه‌برداران تیم ملی نتوانستند در این مسابقات موفق عمل کنند.

وزنه‌بردار سابق سنگین وزن تیم ملی کشورمان در ادامه مهم‌ترین مشکل عملکرد ضعیف ملی‌پوشان را جابه‌جایی در فدراسیون عنوان کرد و افزود: نبود وزنه‌بردار باتجربه در صورت مصدومیت ملی‌پوشان که بتواند وزنه‌ای برای فدراسیون باشد، یکی دیگر از مشکلات تیم ملی بود.

قهرمان بزرگ‌سالان آسیا موفقیت و سربلندی تیم ملی را در مسابقات مختلف آرزوی قلبی هر ایرانی عنوان کرد و گفت: باید عدم نتایج ضعیف ملی‌پوشان در مسابقات جهانی آمریکا بررسی شود.

صالحی درباره مشکلات به‌وجود آمده فدراسیون با هیئت وزنه‌برداری مازندران تصریح کرد: خودم درباره مشکلات مرادی رئیس فدراسیون و رحیمی رئیس هیئت وزنه‌برداری استان را نمی‌دانم ولی از عملکرد و فعالیت‌های خوب مازندران شکی نیست.

وی با بیان اینکه بیشتر قهرمانان المپیک و جهان پرورش‌یافته رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران هستند، بیان داشت: بهداد سلیمی، بهادر مولایی، محمدرضا براری، مرتضی بیگلری و ..... همگی در دوران رحیمی رشد و پرورش یافتند.

وزنه‌بردار سابق تیم ملی در پایان با بیان اینکه هر چه زودتر مشکل به‌وجود آمده فدراسیون و هیئت مازندران خاتمه یابد، گفت: به شخصه به رحیمی اعتماد دارم و وزنه‌برداری کشور نیز برای توسعه و شکوفایی به روسایی همچون رحیمی که جوان‌گرایی را سرلوحه کارشان دارند باید حمایت کند.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار