معاون شهرک‌های صنعتی مازندران با تاکید بر ارتقا سرمایه‌گذاری خارجی در واحدهای تولیدی، گفت: تولیدات صنایع غذایی مازندران در نمایشگاه مسکو ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۴۱۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 08 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، به‌نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، کامران علیپور در جلسه با مدیران شرکت‌کننده در نمایشگاه‌های food city روسیه, اظهار داشت: رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک در مقوله‌های حمایتی نظیر آموزش‌های مهارتی، اجرای تورهای صنعتی، حضور در نمایشگاه‌ها و برگزاری نشست‌های مشاوره ای در جهت ترسیم کمی و کیفی صنایع کوچک و متوسط و صادرات است.

وی افزود: بازار روسیه به‌دلیل مصرف بالای مواد غذایی برای کشور و به‌ویژه واحدهای تولیدی و صنعتی مازندران حائز اهمیت است.

علی‌پور بیان داشت: ارزش صادراتی مواد غذایی در روسیه حدود 22 میلیارد دلار بوده که با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم واحدهای تولیدی و صنعتی و بازاریابی مناسب، در مرحله نخست می‌توان 5 میلیارد دلار به کالاهای ایرانی اختصاص پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 500 غرفه در نمایشگاه food city شهر مسکو برای صنایع ایران تدارک دیده شده است.

نماینده شرکت بازرگانی زال، مجری نمایشگاه روسیه در این دیدار گفت: فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و توانمندی‌های واحدهای تولیـدی و صنعتی مازندران در روسیه بوده تا با بازاریابی مناسب، به ارائه محصولات در بخش صادرات بیندیشند.

وی گفت: با توجه به تنش‌های بوجود آمده در روابط اقتصادی بین روسیه و ترکیه و بالا رفتن تعرفه‌های گمرکی در روزهای اخیر، مسئولان روسیه علاقمند هستند تا نیازهای بازار مصرف داخلی خود را از ایران تأمین کنند.

انتهای پیام/
تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار