طی حکمی از سوی استاندار مازندران سرپرست فرمانداری فریدونکنار روز چهارشنبه با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در اردوگاه شهید رجایی این شهرستان معارفه شد.
کد خبر: ۱۴۶۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۲ 16 December 2015
به گزارش تابناک مازندران، معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندارن در این مراسم گفت: در نظام جمهوری اسلامی مدیریت یک امانت است که باید با خدمت گزاری صادقانه به مردم امانت دار خوبی باشیم.

علیرضا یونسی افزود: نظام اسلامی ما با برگزاری چندین انتخابات مختلف مردم سالاری دینی خود را به رخ جهانیان کشیده است.

وی گفت: در کشور ما تمامی مسئولین به طور مستقیم و غیر مستقیم با آرای مردم انتخاب می شوند و این یک الگو برای کشورهای منطقه می باشد.

وی بیان کرد: در انتخابات پیش رو بدون تردید با حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای بیعتی دوباره با آرمان های انقلاب و رهبری خواهند داشت.

یونسی اظهارداشت: خدمات دولت تدبیر و امید بسیار برجسته بوده است و به اذعان بسیاری از کارشناسان موج حاکم برجامعه بازگشت امید و فرآهم کردن زیرساخت های سرمایه گذاری و پیشرفت های چند بعدی خواهد بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از همه مجریان انتخابات خواست با رعایت دقیق قانون در انتخابات هفت اسفند حماسه بزرگ سیاسی دیگیری خلق کنیم که به نوعی دموکراسی زیبایی ایرانی را به نمایش بگذاریم.

در ادامه علی ادیبی بعنوان سرپرست فرمانداری فریدونکنار معرفی شد که وی بعد از علی قاسمی، محمد حسین زاده لداری و مهرداد ابراهیمی به عنوان چهارمین فرماندار دولت تدبیر و امید در فریدونکنار خدمت می کند.

این استاد دانشگاه سابقه معاونت اداره کل سیاسی در استانداری مازندران، معاونت اداره کل اجتماعی در این استانداری و معاونت فرمانداری چالوس را در کارنامه دارد.

همچنین مهرداد ابراهیمی به سمت مدیرکلی سیاسی و انتخابات استانداری مازندران نیز منصوب شد.
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار