رسانه‎ها به عنوان نماینده افکار عمومی و مرتفع کننده نیاز عمومی به دانستن حقایق جامعه، در نشستی مهم به میزبانی بهزیستی مازندران جایی نداشتند.
کد خبر: ۱۶۰۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰ 09 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، در روزهای گذشته طی گزارشی از روند در حال پیگیری برخی ادارات مازندران مانند استانداری در دعوت نکردن از خبرنگاران رسانه‎های گروهی و به نوعی بایکوت کردن اخبار دستگاه اجرایی و مدیریتی ارشد استان در این رسانه انتقاد شد که موج پیامها و تماسها را درپی داشت.
در این گزارش از گارد بسته روابط عمومی استانداری مازندران در سانسور و دروازبانی خبری انتقاد شده بود اما گویی این ویروس ضدرسانه‎ای در حال انتشار و تکثیر است و این‎بار اداره کل بهزیستی مازندران در اجلاس دو روزه مدیران کل بهزیستی استان‌های کشور و رئیس سازمان بهزیستی ترجیح داده است رسانه‌ها حاضر نباشند.
مدیران بهزیستی کشور در دومین اجلاس علمی‌کاربردی مدیران ارشد بهزیستی سراسر کشور حضور یافتند تا راهکاری ارتقای سازمانی را با حضور مسئول بهزیستی کشور مورد بررسی قرار دهند.
درباره برگزاری این اجلاسیه اطلاع‌رسانی چندانی نشده بود، هرچند در این اجلاسیه نماینده ولی‌فقیه، استاندار و رئیس دانشگاه علوم پزشکی به‌عنوان میهمان استانی و انوشیروانی محسنی رئیس سازمان بهزیستی به‌عنوان مسئول کشوری حضور داشتند، متولیان و دست‌اندرکاران بنای پوشش رسانه‌ای این برنامه را نداشتند!
بر اساس ذهنیات مردم، سازمان بهزیستی و به تبع آن اداره کل بهزیستی مازندران متولی رسیدگی به اقشار ضعیف و پائین دست جامعه است و اینکه در یک نشست دو روزه این مجموعه رسانه‎ها به عنوان نماینده افکار عمومی و اجرا کننده خواست و نیاز مردمی به دانستن حقایق جامعه جایی نداشتند، مساله ای است که مدیرکل بهزیستی مازندران بهتر از هر کسی میتواند به آن پاسخ دهد.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار