عصر امروز چهارشنبه تیم والیبال کاله مازندران وجواهری گنبد از سری رقابت‌های لیگ مردان والیبال ایران به مصاف هم می‌روند.
کد خبر: ۱۶۶۹۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 20 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال بازرگانی جواهری گنبد ،پیش از دیدار مقابل کاله مازندران اذعان کرد: ما چیزی برای از دست دادن نداریم و آمده ایم تا انتحاری بازی کنیم،با توجه به احترام خاصی که برای کادرفنی کاله آمل و هوادارانش قائل هستم امیدوارم بازی تماشاگر پسندی را شاهد باشیم تا تماشاگران از دیدن بازی لذت ببرند.

لیبروی اسبق تیم ملی کشورمان همچنین درباره اینکه چقدر امیدوار به حضور تیمش در پلی آف است نیز بیان کرد: در ورزش هیچ چیزی غیر ممکن نیست اما ما برای حضور در پلی آف باید بازی های باقی مانده را پیروز شویم و نا امید نیستیم چرا همان طور که تازه هم گفتم در ورزش و خصوصا در والیبال ایران هیچ چیزی غیر ممکن نیست.

جزیده در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است تا فردا تیم جواهری بتواند کاله را شکست دهد، افزود: هر تیمی که خوب سرویس بزند و خوب دفاع کند می‌تواند پیروز میدان باشد ما هم آمده ایم تا نهایت بازی انتحاری خود را به نمایش بگذاریم اما هیچ انتظار بیجایی از تیم خود ندارم زیرا تیم ما بسیار جوان است.

سرمربی جواهری گنبد در پایان صحبت‌های خود درباره مشکلات مالی جواهری نیز اینگونه پاسخ داد: مشکلات مالی وجود دارد و منکر این قضیه نیستیم اما مشکلات را مدیریت می‌کنیم تا این فصل را به خوبی به اتمام برسانیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار