معاون ورزش و جوانان مازندران
معاون توسعه امور ورزشی اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: ۱۵ ورزشکار زن ومرد مازنی که شانس حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ را دارند شناسایی شده اند.
کد خبر: ۱۶۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۹ 24 January 2016
به گزارش تابناک مازندران، سید غلامرضا رضوی در جلسه هم‌اندیشی المپیک ریو ۲۰۱۶، حمایت و پشتیبانی از ورزشکاران مازنی را در آستانه بازی‌های المپیک مهم عنوان کرد و گفت: ۱۹۰ روز تا مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو باقی‌مانده و به همین منظور جهت حضور قدرتمند ورزشکاران مازندرانی در المپیک، جلسات مختلفی برگزارشده تا شانس ورزشکاران مازندرانی در المپیک افزایش یابد.

رضوی با اشاره به شناسایی ۱۵ ورزشکار زن ومرد مازنی که شانس حضور در المپیک ریو ۲۰۱۶ رادارند، اظهار کرد: ورزشکاران مازندرانی توانایی حضور در  ۱۰ رشته والیبال، کشتی، وزنه‌برداری، شمشیربازی، تکواندو، تیراندازی، قایقرانی، دوومیدانی، تیراندازی باکمان و بوکس، در المپیک ریو ۲۰۱۶ رادارند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران مازنی همواره با درخشش خود با کسب مدال ارزشمند در المپیک‌های گذشته برای کشورمان افتخارآفرینی کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در جلسه هم‌اندیشی المپیک ریو ۲۰۱۶ گفت: ایجاد فضای مناسب با رویکرد ارتقا روحیه ورزشکاران حاضر در رقابت‌های المپیک جزو اهم فعالیت‌های در دست اقدام ورزش و جوانان استان مازندران است

حبیب حسین زادگان بیان داشت: هم‌اکنون در آستانه بازی‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ قرار داریم و به همین منظور جهت ایجاد انگیزه و روحیه مضاعف در ورزشکاران، لازم است بستر مناسب جهت تقویت روحیه ورزشکاران مازنی برای حضوری مقتدرانه در المپیک فراهم شود.

حسین زادگان یکی دیگر از برنامه‌های در دست اقدام اداره کل،  دیدار و ملاقات از خانواده قهرمانان، روسای فدراسیون‌ها و حضور در اردوی های تیم ملی اذعان داشت و افزود: شایسته است مشکلات قهرمانان در آستانه بازی‌های المپیک برطرف گردد، تا قهرمانان بدون دغدغه در آوردگاه این مسابقات مهم حضور یابند.

وی با ابراز امیدواری از درخشش ورزشکاران زن و مرد مازنی در المپیک ریو ۲۰۱۶ بیان داشت: یکی دیگر از برنامه‌های مهم اداره کل، رایزنی با فدراسیون‌ها و مربیان تیم ملی است تا آخرین اردوی های ملی پوشان قبل از اعزام به بازی‌های المپیک ریو، در استان مازندران برگزار شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار