رایزنی امیر قلعه نوعی سرمربی تراکتورسازی تبریز و ژانرال فوتبال ایران با مهدی پرهام دوست دیرینه و مالک باشگاه نساجی مازندران برای برگشت میثم بائو به تیمش کارساز نشد.
کد خبر: ۱۷۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 31 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران گفت : میثم بائو به دلیل مشکل مالی که پیشتر نیز از طریق رسانه ها اعلام شده بود با تصمیم مدیریت باشگاه به طور رسمی از تیم اخراج شد.
محمدحسن حیدرزاده افزود : امیر قلعه نوعی هم با درخواست میثم بائو رایزنی هایی را با مالک باشگاه انجام داد ، ولی هنوز هیچ ابلاغیه ای برای برگشتش به نیمکت تیم نساجی به دست ما نرسیده است .

میثم بائو بازیکن قائمشهری تیم نساجی مازندران به دلیل برگشت خوردن چک مالک باشگاه که به عنوان دستمزد در اختیارش بود، در تعطیلات نیم فصل دوم از تیم اخراج شد.


گفته می شود مبلغ این چک یک میلیارد و 500 میلیون ریال بود که بائو آن را به شخص دیگری واگذار کرد و در تاریخ سررسید به علت پر نبودن حساب برگشت خورد.



وی ادامه داد : به نظر می رسد به دلیل اخراج رسمی بائو از تیم وی از لحاظ قانونی نیز برای بازی کردن و همراهی با تیم مشکل داشته باشد و در صورت بازگشت نیز نیم فصل دوم را فقط باید در نیمکت ذخیره ها بنشیند.


حیدرزاده وضعیت تیم نساجی را با توجه به دو باخت پیاپی این تیم در دیدار خانگی با صنعت نفت آبادان و خونه به خونه بابل حساس توصیف کرد و گفت که نساجی به این بازیکن تاثیر گذار نیاز دارد .


وی با این وصف افزود که در شرایط کنونی مشکلی از لحاظ بازیکن در تیم نساجی وجود ندارد و ' بود و نبود میثم نیز نمی تواند تاثیر بسزایی در کسب نتیجه برای تیم داشته باشد '.


تیم نساجی مازندران که هم اکنون با 23 بازی و کسب 29 امتیاز در رده 11 جدول رقابت های فوتبال دسته اول جام آزادگان قرار دارد، فردا دوشنبه در هفته بیست و چهارم این رقابت ها میزبان تیم صدرنشین پیکان تهران است.


باخت در برابر این تیم که تا حد زیادی نیز قابل پیش بینی است، تیم نساجی را به قعر جدول خواهد کشاند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار