دوازدهمین شکست تیم والیبال کاله مازندران امروز توسط تیم والیبال ثامن الحجج در شرایطی رقم خورد که امید مازندرانی‎ها برای صعود به پلی‎آف ناامید شد.
کد خبر: ۱۷۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱ 03 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، یک هفته مانده به پایان دور مقدماتی لیگ برتر والیبال کشور، هشت تیم صعود کننده به مرحله پلیآف این رقابتها در شرایطی مشخص شدند که کاله مازندران با ناکامی از صعود، غایب بزرگ این مرحله است.

امروز در ادامه بازی‌های دور از انتظار نماینده پرطرفدار مازندران در لیگ برتر والیبال، تیمهای ثامنالحجج خراسان و کاله مازندران یکی از دیدارهای هفته بیست و یکم لیگ را در سالن مهران مشهد برگزار کردند که تیم ثامنالحجج خراسان در این دیدار موفق شد در سه دست پی‎درپی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 20 نماینده نه چندان آماده مازندران را شکست دهد.

تیم کاله مازندران با پذیرش این شکست، دوازدهمین ناکامی خود را تجربه کرد و پس از مشخص شدن نتیجه دیدار آرمان با سایپا عملا از صعود به پلی‎آف بازماند.

در پایان این هفته چهره نهایی هشت تیم صعود کننده به مرحله پلی آف مشخص شد و تیمهای بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه، ثامنالحجج خراسان، متین صالحین ورامین، شهرداری تبریز، سایپای تهران و آرمان ورزشی اردکان سهمیه پلی آف لیگ برتر را به دست آوردند.

با این نتایج تیم های لیگ برتر والیبال در هفته پایان برای جایگاه نهایی خود مسابقه خواهند داد تا در مرحله پلی آف تیم های اول با هشتم، دوم با هفتم، سوم با ششم و چهارم با پنجم روبرو شوند.

دور رفت و برگشت مرحله نخست پلی آف در تاریخ های 25 و 28 بهمن ماه برگزار می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، یکشنبه دوم اسفندماه این بازی ها برگزار می شود.

سایت فدراسیون والیبال در تحلیلی کوتاه با اشاره به حذف کاله مازندران نوشت: تیم والیبال کاله مازندران که دو عنوان قهرمانی در این رقابت ها را در پرونده کاری خود دارد، از صعود ناامید شد و تیم های آلومینیوم المهدی هرمزگان و بازرگانی جواهری گنبد نیز به دسته یک سقوط کردند.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار