مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری مازندران به خاطر بی‌اعتنایی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری که قرار بود برگزار شود، سه بار به تعویق افتاد.
کد خبر: ۱۸۵۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۸ 22 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، بی‌اعتنایی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در برگزاری مجمع انتخاباتی مازندران همچنان ادامه دارد، زیرا قرار بود که مجمع عمومی انتخابات هیئت وزنه‌برداری مازندران برای انتخاب رئیس چهار ساله هیئت در سه مرحله برگزار شود، که به خاطر عدم حضور رئیس فدراسیون برگزار نشد.

پیش از این قرار بود که مجمع انتخابات هیئت وزنه‌برداری مازندران در شانزدهم آبان برگزار شود، که رئیس فدراسیون به خاطر اینکه عباس رحیمی تنها کاندیدا مجمع بود در این مجمع حضور نیافت.

سپس قرار شد بار دیگر برای کاندیداها برای ثبت‌نام اطلاع‌رسانی شود که این بار پنج کاندیدا برای پست ریاست هیئت وزنه‌برداری مازندران نام‌نویسی کرده و از سوی فدراسیون بیست و چهارم بهمن زمان انتخابات مجمع اعلام شد ولی باز هم بنا به دلایلی این مجمع برگزار نشد و به زمان دیگری موکول شد.

با پیگیری رئیس گروه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی مازندران و موافقت فدراسیون، قرار شد برای سومین بار بیست و هفتم بهمن مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری مازندران در ساری برگزار شود، که این بار رئیس فدراسیون، جلسه هم‌اندیشی در کرمانشاه را به مجمع انتخاباتی هیئت وزنه‌برداری مازندران ترجیح داده و سفرش را برای سومین بار به مازندران لغو کرد.

با توجه به اینکه مازندران قطب و پایتخت ورزش کشور به ویژه وزنه‌برداری است، دلیل نیامدن جناب رئیس برای برگزاری مجمع انتخاباتی در مازندران چیست؟ چرا وزنه‌برداری مازندران نباید رئیس داشته باشد؟

شاید تنها دلیل نیامدن رئیس فدراسیون حضور عباس رحیمی رئیس سابق وزنه‌برداری مازندران در مجمع انتخابات باشد، و تنها دلیل مخالفت فدراسیون نیز اینکه رئیس هیئت وزنه‌برداری مازندران در انتخابات ریاست فدراسیون، به فرد دیگری رای داده است.

انتخاب حق مسلم برای هر فرد است و این دلیل ندارد که مازندران قطب ورزش کشور و سرزمین پهلوانان و قهرمانان بی‌شمار ورزش به ویژه وزنه‌برداری که بهداد سلیمی نمونه بارز این خطه است، در برگزاری مجمع بی‌اعتنا بوده و حدود چهار ماه مازندران در این رشته رئیس نداشته باشد.

با توجه به اینکه وزنه‌برداری مازندران با حکم سرپرستی اداره می‌شود تیم مازندران که سال جاری در سه رده سنی قهرمان بلامنازع کشور شد، در مسابقات اخیر وزنه‌برداری قهرمانی کشور در شوشتر حاضر نشد و به خاطر مشکلات در این رقابت‌ها شرکت نکرد.

از رئیس فدراسیون وزنه‌برداری انتظار می‌رود که هر چه زودتر مجمع انتخاباتی وزنه‌برداری مازندران به خاطر اینکه پنج سال متوالی به عنوان هیئت برتر فدراسیون و دستگاه ورزش استان است، را برگزار کند، زیرا زمانی فدراسیون موفق عمل می‌کند که روسای هیئت‌های استان‌ها که بازوی فدراسیون‌ها محسوب می‌شوند، مدیری قوی‌تر و توانمندتر داشته باشد.

 مهم نیست چه کسی انتخاب شود مهم احترام به مردم ولایت‌مدار و جامعه بزرگ ورزش مازندران به ویژه وزنه‌برداری است که باید این مجمع در اسرع وقت برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار