فرماندار نوشهر
فرماندار نوشهر گفت: 50 منطقه ممنوعه شنا در نوشهر شناسایی شده است.
کد خبر: ۱۹۷۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸ 13 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، هر ساله با توجه به نزدیك شدن به سال جدید ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر تدابیر لازم را جهت آمادگی هر چه بیشتر شهرستان جهت پذیرایی از مسافران و گردشگران می اندیشند.

شهرستان نوشهر علاوه بر نوار ساحلی بیش از50 كیلومتری كه دارد از طرح ها و مناطق نمونهگردشگری بخش مركزی نوشهرچون منطقه نمونه گردشگری سی سنگان، سیترا، آویدرو طرح سالمسازی دریا در انارور برخوردار است.

عصر شنبه در حالی كه كمتر از 8 روز به سال جدید مانده است و از روزهای پایانی سال شاهد حضور مسافران و گردشگران زیادی به این منطقه خواهیم بود ، فرماندار به همراه اعضای ستاد خدمات سفر این شهرستان از مناطق نمونه گردشگری بازدید به عمل آورند.

فرماندار نوشهر در حاشیه این بازدید با اشاره به آمادگی كامل شهرستان جهت استقبال از مسافران نوروزیاظهار کرد: تمامی کمیته‌های ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر طی جلسات متعدد در آماده باش به سر می برند.

علی شادمان با تأکید بر لزوم رعایت مسائل بهداشتی در ایام نوروز در همه نقاط خصوصا محور نوشهر و رویان و اماكن عمومی ، افزود: این موضوع که با جان گردشگران سر وکار دارد بسیار مهم و حیاتی است و باید در همه زمینه‌ها اعم از موادغذایی و سایر موضوعات مرتبط با بهداشت حتما مورد توجه ویژه کمیته بهداشت قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم برنامه های فرهنگی متناسب با شهرستان ابراز كرد: کمیته فرهنگی باید نسبت به پخش موسیقی‌های شاد مجاز و متناسب با ایام همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی توجه خاصی داشته باشد تا در جذب گردشگران نیز بتواند تاثیر گذار باشد.

شادمان با تاكید بر اینكه به توریسم و گردشگرباید به عنوان سرمایه‌های ارزشمند در حوزه گردشگری نگریسته شود مذكر شد: از این فرصت می‌توان به اشتغال‌زایی پایدار و شکوفایی اقتصادی منطقه کمک کرد .

فرماندار نوشهردرباره طرح‌های سالم‌سازی دریای نوشهر برای میزبانی از مسافران و گردشگران نوروزی گفت:انچه در طرح دریا در درجه اول اهمیت استحفظ جان افراد استو در این زمینه باید نسبت به پرداخت دستمزد معوقه شهریور ماهناجیان غریق که هر چه سریع‌تر اقدام صورت گیرد تا آنها هم با خاطر آسوده در ایام نوروز در سواحل مشغول به فعالیت شوند.

شادمان تصریح كرد: با برنامه‌ریزی اصولی و منطقی می‌توان از بروز حادثه و غرق شدن افراد در دریا جلوگیری کرد و آمار غریقی ‌ها را به صفر رساند.

وی با اشاره به وجود بیش از 50 منطقه ممنوعه شنا در سواحل نوشهر، تصریح کرد: آمادگی کامل برای واگذاری تمامی مسیرهایی که راه دسترسی به دریا دارند و جزو مناطق ممنوعه محسوب می‌شوند را به بخش خصوصی داریم تا در این مناطق طرح‌های سالم‌سازی اجرا شود و با جذب ناجیان غریق، نسبت به ارائه خدمات گردشگری به مسافر و گردشگران اقدام کنند.

رییس ستاد خدمات سفر شهرستان نوشهر در ادامه خاطر نشان كرد:پاسخ‌گویی حقوقی هر فردی که از طریق ویلاهای شخصی وارد دریا شده و غریق شود، با صاحب و مالک ویلا خواهد بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار