مدیرعامل باشگاه خونه به خونه مازندران گفت: این تیم با حضور ' حمید درخشان ' به عنوان سرمربی و ' علی کریمی' در نقش مشاور فنی باشگاه ، به طور قطع به لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور صعود خواهد کرد.
کد خبر: ۲۰۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸ 30 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، قاسم حسن زاده گفت : مطمئنا بازی های تیم خونه به خونه در ادامه لیگ دسته یک بهتر خواهد شد و با کادر فنی جدید پیروزی های خوبی را به دست خواهیم آورد.


مالک باشگاه خونه به خونه افزود : حضور علی کریمی به عنوان مشاور فنی فرصت ارزنده ای است و بنده از مشاوره های ارزشمند او استفاده خواهم کرد چرا که تجربیات بسیار زیادش به تیم کمک خواهد کرد.


وی ادامه داد : یکی دیگر از امتیازهای بالای تیم ما حضور و همراهی تماشاگران بابلی است که با حمایت خوبشان از تیم خونه به خونه ، صد در صد لیگ برتری خواهیم شد.


حسن زاده گفت : متاسفانه در این راه خیلی ها در تلاشند برای تیم ما حاشیه سازی کنند تا تیم نتیجه نگیرد ، اما خدا نخواست که تیم ما زمین گیر و وارد حاشیه شود.


** میثاقیان دست روی قرآن گذاشت 

مالک باشگاه خونه به خونه همچنین در خصوص حواشی به وجود آمده برای کادر فنی تیم و کنار رفتن اکبر میثاقیان از سرمربیگیری ، گفت : از قبل خبر داشتیم که مسئولان باشگاه مس بدون هماهنگی با ما به صورت غیرمستقیم از حدود یک ماه قبل در حال مذاکره با میثاقیان و انتقال او به کرمان بودند.


وی افزود : پس از قوت گرفتن این شنیده ها و نتایج ضعیف و دور از انتظاری که تیم گرفت ، با توجه به این که خارج از کشور بودم او را به صورت موقت کنار گذاشتم تا پس از برگشت به کشور ماندن یا رفتنش را بررسی کنیم .


حسن زاده گفت : ما با میثاقیان تا پایان فصل قرارداد داشتیم و پایبند به آن هم هستیم و انتظار هم از میثاقیان بود که به جای تصمیم غیره منتظر ، به قرارداش با باشگاه و تعهد اخلاقی به مردم مازندران و بابل پایبند باشد.


مالک باشگاه خونه به خونه افزود : از قبل یقین داشتیم که میثاقیان قصد مربیگری در کرمان را دارد و در جلسه ای که با او برگزار کردیم ، دست روی قرآن گذاشت که به مس نخواهد رفت.


حسن زاده گفت : میثاقیان قویا به من گفته بود که شایعات هیچوقت رنگ واقعیت نخواهد گرفت و او هرگز به کرمان نخواهد رفت ولی متاسفانه این اتفاق افتاد .


وی افزود : وقتی میثاقیان به کرمان رفت هنوز هیچ گزینه ای برای سرمربیگری خونه به خونه مطرح نشده بود و ما بابت بستن قرارداد با مس از او شکایت کرده بودیم .


او ادامه اد : پس از قرارداد بستن میثاقیان با مس کرمان بود که ما در چهارم فروردین ماه امسال از حمید درخشان مربی نام آشنای فوتبال ایران درخواست کردیم تا هدایت تیم را برعهده بگیرد که خوشبختانه او نیز در این شرایط سرمربیگری تیم خونه به خونه مازندران را پذیرفت و اکنون در خدمتش هستیم.


مالک باشگاه خونه به خونه مازندران گفت : الان خودمان را درگیر حاشیه ها نمی کنیم و قطعا تیم خونه به خونه با حمید درخشان روزهای خوبی را سپری خواهد کرد و با حمایت تماشاگران خونگرم مازندرانی به لیگ برتر فوتبال صعود می کنیم .


تیم فوتبال خونه به خونه مازندران تا پایان هفته سی و یکم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور با 52 امتیاز در رده دوم جدول این رقابت ها قرار دارد و از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار