رئيس هيات اسكيت ايلام با اشاره به آغاز تمرينات آماده سازي تيم هاي اسكيت سرعت جوانان و بزرگسالان ايلام براي شركت در مسابقات كشور، گفت: اين دوره از مسابقات نيمه دوم ارديبهشت به منظور انتخاب نفرات تيم ملي برگزار مي شود.
کد خبر: ۲۰۹۷۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 10 April 2016

رئيس هيات اسكيت ايلام با اشاره به آغاز تمرينات آماده سازي تيم هاي اسكيت سرعت جوانان و بزرگسالان ايلام براي شركت در مسابقات كشور، گفت: اين دوره از مسابقات نيمه دوم ارديبهشت به منظور انتخاب نفرات تيم ملي برگزار مي شود.


به گزارش تابناک ایلام؛قدرت جمشيديان اظهار كرد: نفرات برتر اسكيت ايلام خود را براي مسابقات كشوري آماده مي كنند حاليكه هنوز محل برگزاري اين مسابقات مشخص نشده هر چند سعي داريم ميزباني اين دوره از مسابقات را به دست آوريم.
وي افزود: تيم اسكيت ايلام زير نظر مربي سرشناس كشورمان فرج رحيمي تمرينات آماده سازي خود را آغاز كرده است ولي با تشكيل كميته فني هيات اسكيت استان مربي هاي اين تيم در روزهاي آينده انتخاب مي شود تا تمرينات تيم ها در رده هاي جوانان و بزرگسالان دختران و پسران وارد مرحله نهايي شود.
جمشيديان با اشاره به كمبود امكانات در اين رشته ورزشي گفت: تمرين و آموزش ورزش اسكيت بايد حتما در پيست با سايه بان صورت گيرد بخصوص با گرم شدن هوا وجود سايه بان الزامي است.
وي يادآور شد: متاسفانه استان ايلام از داشتن اين چنين پيستي محروم است اگر هم قرار باشد اين تمرينات در شب انجام شود با مشكل كمبود نور در پيست موجود مواجه هستيم.
رئيس هيات اسكيت ايلام افزود: به علت هزينه زياد تجهيزات و امكانات اين رشته ورزشي بايد توسط هيات در اختيار ورزشكاران قرار گيرد كه با حمايت و قول مساعد مدير كل ورزش و جوانان استان، قرار است مشكلات مان در اين بخش بزودي مرتفع شود.
جمشيديان ورزش اسكيت را ورزشي متنوع، مفرح و با هيجان دانست و تاكيد كرد: اين ورزش باعث تقويت تعادل در مغز و عضلات، بالا بردن قدرت عضلاني در تمام بدن، هماهنگي عصب و عضله و بالا بردن عكس‌العمل بدن مي شود.
وي اضافه كرد: اسكيت يك جور نوآوري در راه رفتن و پريدن است و اين موضوع آن را از ديگر ورزش‌ها متمايز مي‌كند به همين خاطر براي ورزشكاران جالب و دوست‌ داشتني است.
به گفته جمشيديان، متاسفانه اين ورزش با وجود اثرات مثبت بر روي بدن محجور و غريب است و توجه چنداني به آن نمي شود و تصور مي شود اين ورزش فقط در رده هاي سني پايين انجام مي شود در صورتي كه اين ورزش رده سني نمي شناسد.
رئيس هيات اسكيت ايلام اظهار كرد: اسكيت بعد از ورزش شنا پر مدال آورترين ورزش در ايران است كه استان ايلام نيز بدليل داشتن ورزشكاراني خوب اين ظرفيت را دارد كه در اين رشته ورزشي در سطح كشور صاحب مدال شود./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار