سید علی ادیانی یکی از دو نامزد مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر یکی از راههای توسعه کشور را تنظیم روابط منطقی و فعال با دیگر کشورها دانست و گفت که انجام این ارتباطات می بایست در راستای منافع ملی باشد .
کد خبر: ۲۱۷۳۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۸ 23 April 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید علی ادیانی افزود : تعامل مبتنی بر عقلانیت، عزت و منفعت با دیگر کشورها از نشانه های حکمرانی خوب در هرکشور به شمار می رود که این مساله در کشورمان مورد توجه است . 

وی که ارتباط با کشورهای دیگر همراه با همکاری متقابل در چهارچوب قانون و عرف را امری ضروری و معقول دانست و ادامه داد : می توان از فرصت بوجود آمده برجام برای این منظور استفاده لازم را برد . 


این نامزد مرکز حوزه انتخابیه قائمشهر برجام را فرصت ایجاد شده برای کشور در بخش های مختلف دانست و افزود : برجام باعث بازشدن دریچه ای برای جذب سرمایه گذاری خارجی و تسهیل در امر انتقال و جذب ارزهای مورد نیاز به منظور تقویت زیرساخت ها و پروژه های کلیدی و ملی در کشورشد .


وی ادامه داد : کاهش ایران هراسی، شیعه هراسی و اسلام هراسی درصورت رعایت هوشمندی لازم از دیگر دستاوردهای برجام به شمار می رود . 


ادیانی مراقبت جدی بر رفتار کشورهای غربی برای تعهد و الزام آنها بر پایبندی منافع ملی کشور را ضروری دانست.


هفتم اسفند سال گذشته با برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و با آرای مردم سرنوشت 10 کرسی نمایندگان مازندران دراین دوره مشخص شد و تعیین سرنوشت دو کرسی باقیمانده به دهم اردیبهشت امسال موکول شد . 


دومین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران دهم اردیبهشت امسال در دو مرکز حوزه انتخابیه بابل و قائمشهر برای انتخاب دومین نماینده این دو حوزه برگزار می شود . 


برای این مرحله از انتخابات 356 شعبه اخذ رای برای مرکز حوزه انتخابیه قائمشهرشامل شهرستان های قائمشهر ، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی ساماندهی شد. 


سید علی ادیانی و کمال علیپور خنکداری از حوزه انتخابیه قائمشهر در مرحله دوم با هم رقابت دارند .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار