در مورد چرایی این رویداد حرفهای زیادی مطرح شده است اما فقط باید گفت: سرنوشت او برای همه ورزشکاران و افراد مشهور تلنگری محسوب می‎شود.
کد خبر: ۲۲۶۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲ 08 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه امروز در نود و ششمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه در خصوص آخرین وضعیت پرونده مهرداد اولادی ورزشکار سرشناس کشور گفت: برای مهرداد اولادی پرونده‌ای تشکیل شد و پزشکی قانونی علت فوت را چیزی مطرح کرد که خلاف صحبت‌های اولیه یعنی خودکشی بود، بلکه بر اساس نظریه پزشکی قانونی علت مرگ مهرداد اولادی مصرف مواد و الکل بوده است.
به گزارش تابناک مازندران، اولادی در زمان حیات خودو در زمان اشتغال به ورزش فوتبال یکی از بااخلاق‎ترین ورزشکاران مازندرانی از خانواده‎ای متشخص بود که متاسفانه بر اثر یک اشتباه جان خود را از دست داد و این اتفاق تاکنون برای بسیاری از افراد مشهور نیز افتاده است.در مورد چرایی این رویداد حرفهای زیادی مطرح شده است اما فقط باید گفت: سرنوشت او برای همه ورزشکاران و افراد مشهور تلنگری محسوب میشود.
انتهای پیام/
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
اول پدر ومادرا باید هواسشون به فرزندان باشه دوم خوده جوانان ما باید درس عبرت بشه براشون. در هرحال حیف شد جوان ورزشکار خدا بیامرزه اشتباه کرد توزندگیش وجانشم. ازدست داد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار