این وسط مردمی که یک حساب و کارت عابربانک جدید به کلکسیون خود افزوده اند و افزایش آمار افتتاح حساب و آرزوی وامی برای مراجعه کننده! باقی میماند.
کد خبر: ۲۳۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹ 19 May 2016

به گزارش تابناک مازندران، رئیس حسن روحانی رئیس جمهور در تنها سفر خود به مازندران که بعد از ماه ها چشم انتظاری مردم مازندران و طرفداران او انجام شده بود با نامه هایی مواجه شد که به رسم دولت گذشته توسط مردم ناچار از مشکلات تحویل هیئت همراه می دادند.

درحالی که بسیاری معتقد بودند دولت برنامه ای برای پاسخگویی به این نامه ها و اساسا اعتقادی به این روش مدیریتی ندارد اما پس از گذشت یک سال از سفر روحانی به مازندران، پیامکهایی با هدف اطلاعرسانی به تلفن همراه برخی از نویسندگان نامه ها فرستاده شد با این مضمون که برای دریافت تسهیلات مورد تائید دولت به سرپرستی بانک ملی یا دیگر بانکها مراجعه کنید!

تا اینجای کار قابل قبول بود اما نقطه اوج ماجرا مربوط به نحوه پرداخت این تسهیلات 5میلیون تومانی است...

بانکهای عامل از جمله برخی شب بانک ملی با مراجعه مشتریان ابتدا خواهان افتتاح حساب توسط مراجعه کننده میشوند و پس از آن پرداخت وام را منحصرا منوط به ارائه ضامن کارمند اعلام میکنند!!!

چیزی که اولا تقریبا با جنگ زرگری بانکها و کارگزینی ادارات تقریبا محال است مگر برای بستگان درجه اول و با سقف معین... حال چطور میشود که یک فرد کم بضاعت که محتاج 5 میلیون تومان وام برای رفع گرفتاری و درمان زخم های کهنه خود است حکما از بستگان درجه نخست یک کارمند باشد که سقف ضمانت های آن کارمند هم از حد مورد تعیین کارگزینی اداره عبور نکرده باشد و ...

این وسط مردمی که یک حساب و کارت عابربانک جدید به کلکسیون خود افزوده اند و افزایش آمار افتتاح حساب و آرزوی وامی برای مراجعه کننده! باقی میماند.
و این روالیست که در اغلب بانکها بدان همت گمارده میشود!

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار