تولیت آستان قدس رضوی از فعالیت بیش از 7 هزار کانال خبری علیه ایران خبر داد.
کد خبر: ۲۳۴۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۳ 23 May 2016
به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پیش از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه دادستان‌های سابق و جدید ویژه روحانیت استان‌های مازندران و گلستان در مجتمع اهل بیت(ع)‌ ساری اظهار کرد: امروز آبروی جایگاه عظیم روحانیت به‌دست توانای روحانیون و مراجع تقلید حفظ شده است.

وی اثرگذارترین جریان‌سازی سازمانی اسلام در بین مردم را روحانیت دانست و افزود: روحانیت قبل از پیروزی انقلاب و بعد از پیروزی انقلاب با توجه به دشمنی‌های بسیار هنوز مورد محبوبیت مردم است.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه روحانیت در بالاترین مرجع علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و دینی در بین مردم قرار دارد، ادامه داد: روحانیت در لبنان، یمن و عراق اثرگذارترین چهره‌ها هستند.

رئیسی با بیان اینکه روحانیت دشمن‌ستیز و استکبارستیز مورد توجه مردم است، تصریح کرد: اگر روحانیت در دل‌های مردم قرار دارد به‌دلیل علم و عمل آنها است که باید از این ارزش صیانت شود.

وی با تاکید بر اینکه امروز حوزه‌های علمیه منشأ، مبدأ و حامی نظام جمهوری اسلامی هستند، ادامه داد: دشمن با توطئه‌ها، فتنه‌ها و با امپراطوری رسانه‌ای سعی می‌کند به نظام اسلامی صدمه وارد کند و روحانیت در این زمینه برای خنثی‌سازی توطئه‌ها وظیفه سنگینی دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به فعالیت بیش از 7 هزار کانال خبری علیه ایران و بیش از 60 کانال فارسی زبان، گفت: دل گردانندگان شبکه‌های ضدایرانی برای مردم نمی‌سوزد و آنها به‌دنبال اهداف خود هستند.

رئیسی از روحانیت به‌عنوان دیده‌بانان مرزهای فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: حفظ جایگاه و صیانت از روحانیت بر عهده خود روحانیت است.

وی با بیان اینکه از زیارت حرم امام رضا (ع) می‌توان به‌عنوان مصون‌سازی جامعه بهره‌گیری کرد، افزود: امام رضا (ع) مخصوص شیعیان نیست و به کل مسلمانان تعلق دارد.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه یک‌سری افراد وهابی علیه شیعه دهن‌کجی می‌کنند که ما برای آنها ارزشی قائل نیستیم، اضافه کرد: اهل سنت دل‌داده به اهل بیت (ع) هستند و دشمن تلاش می‌کند فریضه زیارت را کم‌رنگ جلوه دهد.
فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار