کد خبر: ۲۳۵۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۹ 25 May 2016
فرماندار بهشهر با اشاره به اخراج 90 کارگر شرکت حفاری شمال از پنجم خردادماه جاری گفت: برنده ‎نشدن این شرکت در آگهی مناقصه اخیر و به‎کارگیری نیروهای خارجی در این شرکت، سبب اخراج کارگران بومی شده است.

تابناک مازندران/ سید خالق سجادی درباره مسائلی که اخیراً در ارتباط با اخراج کارگران شرکت حفاری شمال در این شهرستان رخ داد، اظهار کرد: مشکلات شرکت حفاری را با همکاری نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی تا جایی که امکان دارد، پیگیری کرده و ذره‌ای کوتاهی نمی‎کنیم.

وی افزود: شرکت حفاری شمال در مناقصه اخیر برای پشتیبانی از سکوی نیمه‎شناور امیرکبیر، برنده نشده و شرکت ایران‌فجر برنده این پیمان شد، شرکت جدید با روی کار آمدن خود و با به‌کارگیری 17 نیروی خارجی با هزینه‌های زیاد سبب خروج ارز از کشور شد.

فرماندار بهشهر گفت: از پنجم خردادماه جاری، اخراج 90 نیروی بومی شرکت حفاری شمال که از شهرهای بهشهر، نکا، ساری، قائم‌شهر، سوادکوه و بابل هستند، موجی از اعتراضات را برانگیخت.

سجادی ادامه داد: نیروهای داخلی با سال‎ها فعالیت، توان انجام چنین کارهایی را دارند، اما می‎بینیم که نیروهای خارجی در این شرکت مشغول کار شدند.

نماینده عالی دولت در بهشهر بیان کرد: در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است، خواستاریم که بیانات مقام معظم رهبری مورد پیگیری مسؤولان قرار بگیرد.

سجادی در پایان گفت: نمایندگان شرکت باید تمام موارد و مستندات را به‌صورت مکتوب و محکمه‌پسند جمع‌آوری و ارائه کنند تا در جلسات بعدی، مشکلات را مورد بحث و بررسی بیشتر قرار داده و در نهایت مرتفع کنیم.

فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار