کد خبر: ۲۴۸۵۰۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۷ 19 June 2016
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت: برای نخستین‌بار در بنادر شمالی کشور، کشتی حامل روغن خوراکی در بندر امیرآباد پهلو گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، علی خدمتگزار گفت: با ورود نخستین کشتی حامل روغن خوراکی، بندر امیرآباد به جمع بنادر دارای قابلیت تخلیه و بارگیری روغن خوراکی در کشور پیوست.

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد با بیان اینکه این کشتی با عبور از دریای سیاه و ولگادن و بارگیری 4 هزار و 165 تن محموله روغن آفتاب‌گردان از بندر آستراخان روسیه در بندر امیرآباد پهلو گرفت، بیان کرد: این محموله پس از تخلیه و نگهداری در مخازنی که توسط بخش خصوصی احداث شده، به بازار هدف ارسال می‌شود.

خدمتگزار با اشاره به سرمایه‌گذاری 80 میلیارد ریالی برای ساخت این مخازن، گفت: ظرفیت فعلی این مخازن 5 هزار تن بوده و در فاز نهایی به 10 هزار تن می‌رسد که سبب افزایش  ورود روغن خوراکی به بندر امیرآباد می‌شود.

به گزارش فارس، بندر امیرآباد با برخورداری از امکانات و زیرساخت‌های مناسب برای حمل و نقل انواع کالاها و امتیازات قانونی مناطق ویژه اقتصادی و به‌ویژه معافیت از مالیات بر ارزش افزوده بستر مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مهیا کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار