کد خبر: ۲۴۹۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 21 June 2016
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: استان مازندران فاقد مناطق آلوده است و خرید و فروش و استعمال مواد در  30 منطقه آلوده دیگر مشاهده نمی شود.

به گزارش خبرگزاری ایسنا منطقه مازندران، علی اصغر میرزایی در همایش بزرگ پیشگیری، درمان، مقابله با عرضه و تجلیل از خانواده های شهداء، ایثارگران دستگاه های برتر مبارزه با موادمخدر مازندران با گرامیداشت یاد شهدای حرم  با بیان اینکه 30 خرداد تا 5 تیر هفته مبارزه با مواد مخدر نامیده شده است، گفت: تلاش همه دستگاه ها در راستای سیاست های ستاد مبارزه با مواد مخدر  و رهنمون ها و تاکیدات استاندار قابل تقدیر است.

وی افزود: استان مازندران فاقد مناطق آلوده است و خرید و فروش و استعمال مواد در  30 منطقه آلوده دیگر مشاهده نمی شود.

میرزایی اظهار کرد: طبق ماده 16 در مرکز قاجار خیل ساری معتادان کارتن خواب  و متهاجر نگهداری میشوند.

این مسئول گفت: دستگاه های علوم پزشکی، فنی و حرفه ای و بهزیستی در حال خدمات درمانی و مهارت آموزی در مراکز بازپروری هستند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مزندران  از فعالیت 516 مرکز فعال درمانی اقامتی در حوزه درمان معتادان خبر داد.

به گزارش ایسنا، در این همایش از خانواده دو شهید مبارزه با مواد مخدر شهیدان بریمانی و نقدی، جانباز مبارزه با مواد مخدر سرهنگ مظلومی، دادگستری استان، یونسی معاون سیاسی استانداری مازندران، آرام مدیر کل بهزیستی مازندران، جان بابایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، ریاحی از نیروی انتظامی و اسلامی  از مجموعه تشکل های مردم نهاد با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار