کد خبر: ۲۵۴۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۴ 02 July 2016
مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح پایه‌های ناجی داوطلب در استان اجرا می‌شود.
 مجتبی اکبری عصر امروز در کارگروه ستاد خدمات سفر تابستان تحت عنوان آمادگی برای میزبانی سفر در عید سعید فطر، اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر و تابستان 39 پایگاه عملیات امداد و نجات در استان فعال شد که در محورهای استان به مسافران خدمات ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه 9 پایگاه به‌صورت پست موقت باید داشته باشیم تا خلأهای موجود امداد و نجات را پوشش دهیم، افزود: ایجاد سه پایگاه امداد و نجات را در استان در دستور کار داریم تا بتوانیم حوادث جاده‌ای را بهتر از گذشته پاسخگو باشیم.

مدیر‌عامل جمعیت هلال‌احمر مازندران ادامه داد: از فروردین‌ماه امسال تاکنون یک‌هزار و 394 عملیات امداد و نجات در استان انجام شد که از این تعداد 461 عملیات مربوط به امداد جاده‌ای بوده است.

این مسؤول اضافه کرد: عملیات جاده‌ای سهم بالایی در بحث امداد و نجات هلال احمر دارد که لازم است پایگاه‌هایی را برای این امر توسعه دهیم.

اکبری با بیان اینکه در بحث دریا باید تحلیل دقیقی از حادثه داشته باشیم و مناطق خارج طرح دریا را با شیوه جدیدی عملیاتی کنیم، گفت: امسال در 341 نقطه از دریا ناجیان و نجات‌گران هلال احمر مستقر هستند.

وی خاطرنشان کرد: امسال 54 موتور‌سوار در طول سواحلی که در استان است در تمام شهرستان‌ها از طریق موتور‌سواران اعمال می‌شود.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر مازندران اظهار کرد: سال گذشته در آغاز طرح دریا در مناطق خارج از طرح دریا 6 نفر آسیب‌دیده داشته‌ایم که این تعداد امسال با آغاز طرح دریا به دو نفر رسیده است.

این مسؤول ادامه داد: در مناطق طرح‌سازی و شهرک‌خصوصی 584 مورد نجات یافته بودند.

مدیر‌عامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: طرح پایه‌های ناجی داوطلب در استان استارت زده می‌شود و در برنامه چهار ساله ناجیان داوطلب در استان داریم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار