کد خبر: ۲۶۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۲ 25 July 2016
رئیس پليس مبارزه با موادمخدر مازندران از شناسايي و انهدام باند تهيه و توزيع موادمخدر صنعتي معروف به "ابليس" و دستگيري "ناتاشا" سرکرده اين باند به همراه 12متهم ديگر خبر داد.

عليرضا ثقفي اظهار کرد: در اجراي طرح مبارزه با خرده فروشان و عوامل تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي، ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي از فعاليت باند تهيه وتوزيع موادمخدر صنعتي در سطح استان با خبر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ماموران با انجام يک سري اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات گسترده پليسي با شناسايي سرکرده اين باند زني به نام "ر - م " معروف به "ناتاشا" اين فرد را در عمليات ضربتي در مخفيگاهش شناسايي و دستگير کردند.

رئیس پليس مبارزه با موادمخدر استان مازندران تصریح کرد: ماموران در ادامه تحقيقات با شناسايي ديگر اعضاي اين باند مخوف در چندين مرحله عمليات موفق شدند، 12 متهم ديگر از اعضاي اين باند را دستگير کنند.

ثقفی اظهار کرد: از متهمان بيش از يک کيلو و 500 گرم موادمخدر شيشه در بسته هاي آماده فروش به همراه مقادير زيادي وجه نقد کشف شد و 5 دستگاه خودرو متهمان نيز در اين ارتباط توقيف شد و متهمان پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

وی گفت: مصرف مواد مخدر صنعتي و عوارض ناشي از آن تهديدي جدي براي جامعه محسوب مي شود و پليس مبارزه با مواد مخدر سعي دارد، تا دست سوداگران مرگ را در هر زمان و هر مکاني که بدنبال نيات شوم و پليد خود هستند، کوتاه کند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار