کد خبر: ۲۶۳۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱ 20 July 2016
به اذعان متخصصان امنیت سایبری بسیاری از ابزارها و نرم افزارهای امنیتی به هیچ وجه در راستای هدفی که برای آن طراحی شده اند مناسب نیستند. این موضوع در مورد نرم افزارهای امنیتی سه برند معروف نیز صادق است.

به اذعان متخصصان امنیت سایبری بسیاری از ابزارها و نرم افزارهای امنیتی به هیچ وجه در راستای هدفی که برای آن طراحی شده اند مناسب نیستند. این موضوع در مورد نرم افزارهای امنیتی سه برند معروف نیز صادق است.

به گزارش «تابناک» این گزارش اخیرا از سوی دو متخصص امنیتی شرکت EnSilo به نام های «یودی یاوو» و «تامر بیتون» و در آستانه برگزاری کنفرانس Black Hat Las Vegas منتشر شده است و بسیاری از آنتی ویروس ها و ابزارهای امنیتی مبتنی بر ویندوز را بررسی کرده است.

کشف حفره های امنیتی خطرناک در آنتی ویروس های AVG، سیمانتک و مک آفی


این دو اعلام کرده اند که 15 محصول از جمله آنتی ویروس AVG، سیمانتک و مک آفی همگی آلوده به حفره های امنیتی هستند. البته این آمار میتواند بیشتر هم باشد زیرا همه این نرم افزارها از ابزار Detours مایکرسافت استفاده میکنند که یک حفره امنیتی خطرناک دارد و به گفته خود این شرکت یک کد نرم افزاری برای روت کردن توابع API ویندوز است و علاوه بر آن که در محصولات بیش از 100 شرکت مورد استفاده قرار گرفته همه تیم های مایکروسافت نیز از آن استفاده میکنند.

البته هکرها هنوز برای هک کردن سیستم هایی که از این ابزار استفاده میکنند نیازمند دسترسی مستقیم به آن ها هستند. این دو متخصص امنیتی گفته اند که در این کد و این نرم افزارها شش حفره امنیتی خطرناک را شناسایی کرده اند که میتواند برای تکنیک های تزریق کدهای مخرب و آلوده مورد استفاده قرار بگیرد. گفته میشود که تعداد نرم افزارهای آلوده میتواند به بیش از هزار مورد برسد.

شرکت مایکروسافت قرار است طی ماه آینده یک وصله امنیتی برای کد Detours ارائه کند که برخی از این مشکلات تشریح شده را پوشش دهد.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
خبر رو دستکاری کردن .

همینطوری اخبار حوزه ضد ویروس رو منتشر نکنین .

شرکت شیاد کسپرسکی بابت خبرپراکنی و انتشار گزارشات کذب و دروغ ماهانه هزاران دلار از طریق شرکت گلنهر یس به رابطش تو ایران پرداختم میکنه و انتشار اخبار کذبت وسط سایت شما فقط باعث بی اعتبار شدن سایتتون ، از دست دادن اعتماد کاربرهای ایرانی و تبلیغ برای شرکتهای نامعتبر میشه .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
مادر کسپرسکی ...... که اخبار رو دستکاری میکنه . حروم لقمه های بی .... .
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۳۱
سلام .

ظاهرآ چند ضد ویروس دیگه هم همین مشکل رو داشتن

http://blog.ensilo.com/intrusive-applications-6-security-to-watch-out-for-in-hooking

جالبه اسم بقیه ضد ویروسها از خبر حذف شدن .


لطفآ نام مترجم و سفارش دهنده خبر هم بنویسید .
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار