نماینده مردم استان مازندران در مجلس خبرگان رهبری:
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، گفت: اختلافاتی که در مصر روی داد نشانه نداشتن امامت و ولایت است که انسجام پیدا کنند چراکه مسجد مرکز انسجام اهل ایمان است.
کد خبر: ۲۸۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۶ 22 August 2016
به گزارش تابناک مازندران به نقل از قائم آنلاین، علی معلمی شب گذشته در جشنواره بهترین‌های مساجد شهرستان قائم‌شهر با اشاره به اینکه بخشی از مسجدالاقصإ به دست صهیونیست‌ها آتش زده شد که سازمان کنفرانس جهانی هم امروز را روز مساجد نام گذاری کرد، بیان کرد: مردم قدس برای اقامه نماز مشکل دارند و باید قدر این نعمت آزادی را در ایران بدانیم.
 
وی افزود: استکبار و عوامل استکبار به دنبال پراکنده ساختن ملت مسلمان هستند اما مسلمانان باید مسیری را در پیش بگیرند که منتهی به خدا شود، پس به ریسمان حب‌الله چنگ بزنید.
 
امام جمعه قائمشهر، تصریح کرد: آیا در جامعه خود در حال حاضر حبل الهی نداریم؟ امام فرمود ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است و پشتیبان آن باشید تا مملکت‌تان آسیب نبیند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه در طول ۳۷ سال از روز ۲۲ بهمن ۵۷ حاکمیت فقیه در ایران قرار گرفت، اظهار کرد: هنگامی که دولت و ملت خالصانه بی‌حاشیه و بی‌چون و چرا تبیعت از مقام امامت و ولایت داشته باشند هم موفقیت‌های دنیا و هم سعادت آخرت نصیب‌شان می‌شود.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر سایه ولایت بر سر ملت و دولت نبود مشکل‌های فراوانی ایجاد می‌شد، بیان کرد: اختلافاتی که در مصر روی داد نشانه نداشتن امامت و ولایت است که انسجام پیدا کنند چراکه مسجد مرکز انسجام اهل ایمان است.
 
معلمی افزود: هر چند در حال حاضر تصمیم‌گیری‌های سیاسی و اجرایی‌مان در مسجد نیست اما آنچه که مهمتر از مسئولیت اجرایی و سیاسی خواهد بود کارهای فرهنگی و اعتقادی است.
 
وی از روحانیون تقاضا کرد: کلاس‌هایشان را در مسجد برگزار کنند و نیز برای تقویت کانون‌های فرهنگی و جلسه‌های احکام و آموزش قرآن را در مساجد تشکیل دهند.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این ایام برای مازندرانی‌ها خبر پیروزی‌های ورزشکاران و همچنین کشتی‌گیران است، افزود: برای پهلوان شهرمان آقای سلیمی به دلیل حق کشی‌ها متأثریم و به این برادرمان پیام‌مان را می‌رسانیم که مأیوس نباشد و استقامت،صبر و پایداری داشته باشد و اگر با توکل به خدا انسان صبر کند خداوند به آنها موفقیت می‌دهد.
 
این مسئول در پایان تصریح کرد: خوشبختانه ورزشکاران مازندرانی مدال‌های رنگارنگ طلا و نقره گرفتند البته که فرد دیگری هم مانده و امیدواریم وی نیز خوشرنگ باشد و ضائقه همه مردم مازندران را شیرین کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار