بیکاری مردان مازندرانی ۹.۰۸ است ؟
وی بیکاری در حوزه زنان در مازندران را بالا دانست و عنوان کرد: باید فعالیت های گسترده ای برای بانوان مازندرانی انجام شود.
کد خبر: ۲۸۳۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 23 August 2016
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ،استاندار مازندران با بیان اینکه شاهد کاهش تورم و تک رقمی شدن آن در استان هستیم، تصریح کرد: بیکاری در مازندران در حوزه مردان حدود ۹.۰۸ است.
 
 ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران امروز (2 شهریور) در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساری گفت: هفته دولت فرصت مناسبی است تا ادارات و سازمان ها دستاوردهای سه سال اخیر دولت تدبیر و امید را به مردم ارائه دهند.
 
  
وی با بیان اینکه نمایشگاه امسال فرصت خوبی است تا همه دست اندارکاران در بخش های مختلف استان در آن پیدا کنند، افزود: شاهد حضور بسیاری از سازمان ها و ادارات در این نمایشگاه هستیم که دستاوردهای خود را به مردم ارائه می دهند.
 
  
استاندار مازندران با قدردانی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای برگزاری این مراسم، ادامه داد: همه مردم از این فرصت استفاده و از دستاوردهای دولت در مازندران بازدید کنند.
 
   این مسئول با بیان اینکه در استان با همدلی که بین همه دستگاه های اجرایی وجود دارد شاهد رشد و پیشرفت در حوزه های مختلف هستیم، اضافه کرد: علی رقم همه مشکلات در حوزه های اقتصادی و درآمدهای دولت شاهد رشد اقتصادی 4.04 درصدی در مازندران هستیم.
  
 
فلاح با بیان اینکه شاهد کاهش تورم و تک رقمی شدن آن در استان هستیم، تصریح کرد: بیکاری در مازندران در حوزه مردان حدود 9.08 است.
 
  
وی بیکاری در حوزه زنان در مازندران را بالا دانست و عنوان کرد: باید فعالیت های گسترده ای برای بانوان مازندرانی انجام شود.
 
 
 
استاندار مازندران با بیان اینکه در کارهای زیربنایی، جاده، آب رسانی و گازرسانی که برای مردم ضرورت دارد، قدم های خوبی برداشته شده است، افزود: در حوزه فرهنگ آشتی ملی بین مردم و هنرمندان با دولت تدبیر و امید به وجود آمده است که همگان شاهد آن هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار